Spring naar bijdragen
Mea

Weet iemand een chatroom mbt eetstoornis?

Aanbevolen berichten

Mea

Hoi.

Ik ben nieuw hier en zou graag de mogelijkheid hebben om eens met ervaringsdeskundigen te chatten (dus live) over problemen mbt boulimia? Internationaal in het Engels kan ook. Weet iemand daarvan. Heb met google nog niets kunnen vinden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ce.

Hee @Mea 

allereerst nog even welkom op het forum. 

Ik weet zo niet een chatroom specifiek hiervoor maar ik weet wel dat er via proud2bme wel elke dag chats zijn, waarin er ook ervaringsdeskundigen zitten. 

Soms hebben de chats ook thema's, maar dat kun je als het goed is op de website wel vinden. 
Verder weet ik het zo niet, sorry. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mea

Ik heb de 'chatroom' van proud gevonden, maar dat is geen chatten. Chat is gewoon wat laagdrempelig gelijkwaardig gekeuvel over serieuze en minder serieuze onderwerpen. Wat bestaat uit het delen met meerderen in korte zinnen. Wat ze daar doen is geen chat maar een sterk gemodereerd live forum. Er is een moderator die de baas speelt en 1 voor 1 krijgt iemand een beurt iets te delen. Er word vervolgens zoveel tekst door 1 persoon gedeeld dat het in echte chatroom een ban zou opleveren. Dat verhaal mag je dan lezen en er op reageren, maar je mag zelf geen vraag stellen of op een ander reageren. Doe je dan wel dan word je gesommeerd je mond te houden en op je beurt te wachten. Na 3 kwartier zit je dus gewoon nog steeds te wachten tot je ook iets mag vragen. En ik ben toen afgehaakt. Ik wil zo niks meer zeggen. Als ik lange verhalen wil lezen, dan lees ik toch dagboeken op het forum? Dus ga verder Engelstalig zoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
79MM

Dat is waarom ik daar niet meer kom. en je mag geen getallen van wat dan ook opnoemen. alles zou triggerend voor een ander zijn enz. 
Succes met je zoektocht naar een chatroom waar je je wel fijn voelt

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
DMV
Op 31-5-2020 om 18:21 zei Mea:

Hoi.

Ik ben nieuw hier en zou graag de mogelijkheid hebben om eens met ervaringsdeskundigen te chatten (dus live) over problemen mbt boulimia? Internationaal in het Engels kan ook. Weet iemand daarvan. Heb met google nog niets kunnen vinden. 

Ben je specifiek op zoek naar een chat of zou mailwisseling of bellen ook voor je werken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
LeonieS

@Mea Soms zijn er live chats op dit forum waar ook altijd ervaringsdeskundigen bij zijn. Dat is alleen niet op hele regelmatige basis, maar misschien binnenkort wel weer. Ik zal het even voor je navragen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites