Spring naar bijdragen
Xhristinaserena

Bezoek huisarts

Aanbevolen berichten

Xhristinaserena

Hoi iedereen,

Sinds een paar maanden ben ik weer terug in mijn oude eetgedrag, maar zelf wil ik wel hulp krijgen hierbij.

Ik loop er al 2 jaar mee en ik ben voorheen al eens bij de huisarts geweest. Die wilde mij laten opnemen in het ziekenhuis ondanks dat ik een gezond gewicht heb. Dat is er echter nooit van gekomen omdat ik vlak daarna uit huis werd geplaatst

Nu woon ik op een groep en maakt groepsleiding zich zorgen en die hebben mij aangeraden om een afspraak te maken bij de huisarts.

Ik wil het wel doen maar ik ben gewoon heel erg bang dat ze mij weer naar het ziekenhuis gaat sturen en ik voel me daar ´te gezond´ voor en dan denk ik van ´je moet knetter gek zijn als je naar je huisarts gaat omdat je jezelf loopt te verhongeren´. Dat blijf ik maar denken.

Ergens besef ik dat wat ik doe enorm slecht is voor mijn lichaam maar ergens denk ik dat mensen dan gaan zeggen dat ik te gezond ben en dat ik weer geen hulp krijg.

Hebben mensen dit meegemaakt en hoe hebben jullie dit aangepakt?

Ik twijfel te erg of ik nou wel of niet een afspraak moet maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Ik denk dat het inherent is aan het hebben van eetproblematiek dat je die twijfel hebt @Xhristinaserena

Ik k an me voorstellen dat een ziekenhuis meteen wel even schrikken is geweest toendertijd, en dat je daar nu opnieuw bang voor bent.

Als je naar de huisarts gaat wat zou je graag wél willen. Wat zou jou kunnen helpen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites