Spring naar bijdragen

Terugval Corona crisis

Aanbevolen berichten

Na een tijd mijn gewicht onder controle te hebben gehad, gaat het naarmate de Corona crisis blijft achteruit. I

Spoiler

nmiddels slik ik per dag 1 tot 3 strips laxeermiddelen.

Spoiler

Eet ik op een dag twee kopjes bouillon

. Ik merk dat mijn gewicht afneemt en dat de stem in mijn hoofd iedere dag extremer wordt. Iemand ervaring met dit soort  issues, of tips? 

bewerkt door Saskia B
Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat heftig en naar voor je dat dit zo terug komt.

Ben je in behandeling? Zo ja, kun je contact met je behandelaren op nemen? 

Probeer 6 eetmomenten aan te houden en mischien kun je voor je zelf nagaan wat er speelt. Waarom je behoefte hebt aan lax en zo weinig eet. Wat levert het je op?

Sterkte💕

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben in behandeling geweest. Ik weet helaas niet of ik mij kan aanmelden, gezien de Corona. 
Ik heb een eet lijst, maar de stem wint het. Waardoor ik dus voornamelijk laxeer inneem en verder weinig tot niets. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet waar je in behandeling bent geweest, maar zelf heb ik ook contact opgenomen nadat ik uitbehandeld was en ook terug viel. Er was toen nog geen corona, maar een mailtje sturen kan altijd lijkt me. Zou dit een optie zijn? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei LisaM:

wat het mij brengt, is minder angst. Jezelf even uitzetten. 

Wat gaat er allemaal in je om waardoor je zo'n sterke behoefte krijgt het 'uit te zetten'?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
Op 27-10-2020 om 21:34 zei LisaM:

Na een tijd mijn gewicht onder controle te hebben gehad, gaat het naarmate de Corona crisis blijft achteruit. I

Toon verborgen inhoud

nmiddels slik ik per dag 1 tot 3 strips laxeermiddelen.

Toon verborgen inhoud

Eet ik op een dag twee kopjes bouillon

. Ik merk dat mijn gewicht afneemt en dat de stem in mijn hoofd iedere dag extremer wordt. Iemand ervaring met dit soort  issues, of tips? 

Ik maak het momenteel ook door. Het was nog nooit zo extreem. Corona maakte het makkelijk voor de ES. Ik was (ben) steeds minder samen met mensen (home office, distancing). Makkelijk om niet door de buitenwereld te worden gezien, die je wellicht nog eens had aangesproken dat je steeds magerer word. Makkelijk om de ES je leven steeds meer te laten controleren, want je hebt geen controle over de chaotische wereld, eten kan je wel controleren.

Hoe gaat het nu met jou, @LisaM

Link naar bericht
Deel via andere websites