Spring naar bijdragen
Spike

Muziek écht voelen

Aanbevolen berichten

Spike

Herken je dat ? Als je bepaalde muziek draait, je dat diep van binnen voelt / dat je echt geraakt wordt ? Soms durf ik zelfs bepaalde nummers niet te luisteren omdat ik bang ben voor de emoties die erbij komen. Op dit moment vind ik "Preacher" van de Subs en "Will-o-the-wisp" van de Pet shop boys erg mooi.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

Sowieso @spike

Ik ga jouw nummers eens opzoeken ❤️

... en miss kunnen we wel weer een muziek challenge doen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Zeker herkenbaar! Benieuwd naar jouw nummers 

;)

5955a3073eafba328f9bdc4c42b05ee8.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Guus123

Hoi allemaal.

Ook ik heb hetzelfde met muziek. Sommige nummers kan ik niet luisteren ivm de emoties die ze losmaken. Die kan ik enkel op bepaalde momenten luisteren, als het goed voelt. Maar zeker niet altijd en zomaar. Ik zing graag en ook met zingen kan ik de liedjes zo goed voelen dat ik de emoties zo overneem. Niet altijd handig, maar aan de andere kant ook wel weer heel mooi. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
LeonieS

Ja dit herken ik ook. Soms is het heel fijn dat er even wat geraakt wordt door de muziek, dat je iets even echt kunt door voelen. Soms is het even teveel. Fijn dat muziek bestaat :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
badjas

Voor mij is muziek ook wel belangrijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

Mijn liedje atm: 

- door de wind door Sanne gezongen 

- Voor jou - Marco Borsato 

Spoiler

Blij als ik volgende week miss weer even naar het strand kan.. alleen nog de vraag hoe.. wat met eten.. vorige keer bij t favoriete restaurant van mn broer wezen eten, maar dat is nu natuurlijk niet open... en tja.. eten..? 

En of ik dan alleen voor het strand zoveel uur wil omreizen...?  Ben dan wel in de richting maar moet dan alsnog 1 uur verder.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
LeonieS

Mooie liedjes @Rebekka!

Spoiler

Wat kan het je opleveren om wel even naar het strand te gaan? Weegt dat op tegen de nadelen die je beschrijft? En zo ja, misschien kun je met iemand (of hier) een plan maken voor wat je dan met eten kunt gaan doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites