Spring naar bijdragen

Keelpijn en heesheid.

Do27
 Share

Aanbevolen berichten

Hee alle, 

Mijn naam is Do ik ben 27 en nieuw hier. Mijn vraag was of jullie ook wel is last hebben gehad van keelpijn en heesheid. Na twee jaar compenseren (braken) ben ik op een punt na een langere tijd vasten erbij. Dat mijn lichaam niet meer kan braken waardoor het uitkomt op slijm met een beetje maagzuur/bloed vermengd. Iedergeval is mijn vraag hoe zijn jullie erboven op gekomen? Wat heeft jullie steun gegeven en door het herstel heen gesleept? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier!

Ik had door het compenseren ook idd vaak last van keelpijn en een hesere stem.

Destijds heb ik het meest gehad aan mijn therapeute. Ik had een heel goede klik met haar en denk dat het me zonder haar niet gelukt was om te herstellen.

Ben je zelf in behandeling? Of ooit geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier @Do27. Wat fijn dat je veel hebt aan je psycholoog! Wat maakt dat je veel aan haar hebt? En lukt het ook om stapjes te zetten in het verminderen van het compenseren? Kan me goed voorstellen dat die keelpijn en heesheid daar vandaan komt ja. 

Mijzelf heeft in herstel ook vooral het contact met mensen en de steun die ik daaruit haalde veel geholpen. Juist ook op de momenten dat je het zelf even niet goed weet het niet allemaal alleen willen doen, maar ook steun van anderen toe laten. En vooral vertrouwen houden dat je het kunt en dat jij hier doorheen komt; heb je dat vertrouwen een beetje? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@isle

Dat is zeker waar leren vertrouwen in jezelf. Wat maakt dat ik veel aan der heb, is dat ze een fijne zachte stem heeft. 

onwijs knap dat je de strijd gewonnen hebt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 months later...