Spring naar bijdragen

Vragen over een eetstoornis voor onderzoek profielwerkstuk.

Myrian
 Share

Aanbevolen berichten

Hoii!

Wij zijn Myrddin en Lilian en wij zijn 17 en 16 jaar oud. Wij zitten op het moment in ons examenjaar van de havo en doen ons profielwerkstuk over eetstoornissen. Wij vinden het een heel belangrijk en interessant onderwerp. Om ons beter in te leven in het onderwerp en om beter onderzoek te doen, zouden wij het heel fijn vinden als jullie ons kunnen helpen door een paar vragen te beantwoorden. Alvast super erg bedankt!!

Spoiler

De vragen;

1. Wat is je geslacht, leeftijd en wat voor eetstoornis heb je of heb je gehad?

2. Welke invloeden en factoren spelen volgens jou een rol in het ontstaan van een eetstoornis?

3. Hoe heeft een eetstoornis impact op je leven en je naasten? Niet alleen op lichamelijk gebied maar ook op geestelijk gebied?

4. Krijg je hulp? Zo ja, op welke manier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
Ezrah

hallo, ik ben een meid van 16 jaar oud en worstel al een dik jaar met de eetstoornis boulimia nervosa.  

mijn gevoel heeft veel impect gehad over de ernst van de eetstoornis dit verschilde per moment dit alles had vaak te maken met drukte over stress.

ik ben vaak moe en weinig energie. soms ben ik chagerijnig als ik in strijd zit met mij zelf. hier lijden anderen zo nu en dan wel is onder.

nee, ik ben nog zoekende naar de juiste hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites