Spring naar bijdragen
AnnaP

Herstel voor cliënten met een eetstoornis is wel degelijk mogelijk

Aanbevolen berichten

Wivdbrugge

Ik hoop het. Ik wil het. Of ik het echt geloof? Gek klinkt het misschien.. Maar voor anderen wel.

Of ik zelf ooit helemaal zal herstellen lijkt een optie die steeds onmogelijker wordt. 

Na al zoveel jaren gevecht en zoveel geprobeerd te hebben, begint de moed een beetje te zakken. Maar we blijven doorgaan.. Beter ten onder gaan met het proberen van jezelf te verbeteren dan lang leven met de acceptatie van je gebreken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Till_Doubt_Do_Us_Part

Ik geloofde er op een gegeven moment ook niet meer in, maar vooral mijn therapeute deed dat wel, 

Dat ervaar ik nu ook. Ik ben met heel weinig interne motivatie en vertrouwen in herstel in behandeling gegaan, maar nu 1,5 jaar later heeft mijn therapeute het wel voor elkaar gekregen bij mij. Juist omdat zij er zo in geloofde begon ik het zelf ook steeds meer te vertrouwen.

Ik ben nog lang niet hersteld hoor, maar het begin is er en dat vind ik al heel wat ^_^  

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SanneS

Mooi te lezen @TDDUP! :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nadine_S

Dat ervaar ik nu ook. Ik ben met heel weinig interne motivatie en vertrouwen in herstel in behandeling gegaan, maar nu 1,5 jaar later heeft mijn therapeute het wel voor elkaar gekregen bij mij. Juist omdat zij er zo in geloofde begon ik het zelf ook steeds meer te vertrouwen.

Ik ben nog lang niet hersteld hoor, maar het begin is er en dat vind ik al heel wat ^_^  

Wat ontzettend fijn om te lezen. Wat heerlijk als er iemand is die zo in je geloofd hè!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.