AnnaP

Ervaringsverhaal Miriam

24 berichten in deze discussie

Miriam (44) blikt terug op haar prille jeugd. Waarin ze een eetstoornis ontwikkelde. Een waar ze tot voor kort mee liep. Maar het roer is om. “Daar waar ik was, daar wil ik nóóit meer komen. En dat gaat me lukken. Omdat er nog een behoorlijk taboe op rust en erg veel onwetendheid is over eetstoornissen in vele vormen, doe ik hier mijn verhaal, in de hoop iets voor een ander te kunnen betekenen. Te laten weten dat je je niet hoeft te schamen en dat je niet alleen bent.”

Lees haar hele verhaal op de website

69eb983a8ddf7541b5a679448dec41a4.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heftig, maar prachtig verhaal. Je bent een voorbeeld, Miriam.  En welkom als Teamlid.  :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Miriam! Wat mooi en wat dapper dat je dit deelt en een foto!!

Gefeliciteerd met je "promotie"!!

Succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een mooi verhaal Miriam!

Een overwinning rijker en een es armer!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Indrukwekkend en inspirerend wat je hebt geschreven. Geen schaamte... wat zou dat mooi zijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarvoor zou je je schamen? Zou je je ook schamen als je een gekneusde enkel oploopt?

Klinkt misschien krom, maar ik bedoel te zeggen: een eestoornis is niet een keuze, maar een ziekte....

Gelukkig kun je wel de keuze maken om te leren omgaan, of zelfs te herstellen van een eetstoornis.

2 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er staat nu een interview met Miriam op onze website

Echt een heel bijzonder verhaal!! Mocht je vragen hebben aan Miriam of willen reageren, ze is ook ervaringsdeskundige op het forum! 

2 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankjulliewel allemaal! En het is echt waar : ik geloofde ook niet dat het ooit zou lukken, maar waar een echte wil is, is er ook een echte weg, en wat ik kan, kunnen jullie ook!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Super Miriam, je mag trots op jezelf zijn. Ik hoop dat vele je verhaal zullen lezen en je bent wel degelijk een voorbeeld dat je ook na 30 jaar een es los kan laten.

Super, succes met he praktijk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden