Spring naar bijdragen
AnnaP

Wat betekent schoonheid voor jou? - Win een boek!

Aanbevolen berichten

AnnaP

'Vergeet je gedachten, ook al is het maar voor even, het enige dat overblijft is je prachtige en perfecte zelf' - deze quote komt uit het boek Schoonheid is jezelf zijn, van Anouk Dijkstra. In het boek vertellen vrouwen openhartig over hun verschillende kijk op schoonheid en hun weg naar zelfacceptatie. Zo komt ook Nancy aan het woord, die bij Human Concern in behandeling was en vorig jaar te zien was in het programma Tot op het Bot (zie:http://www.humanconcern.nl/clienten/speciaal-voor-jou/to-watch/docus/)

Omdat het bijna kerst is mogen we 3 boeken weggeven! Vertel ons hier of op onze Facebookpagina wat schoonheid voor jou betekent en stuur een privéberichtje dat je mee wilt doen aan de actie. De winnaars krijgen dan een berichtje terug.

10858406_752488111495739_652351519087639

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ingrid1971

Mooi!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

Schoonheid… schoonheid is een veelomvattend begrip met zoveel moois in zich.

Als ik aan schoonheid denk, denk ik aan het zien groeien van een baby’tje in moeders buik, of de momenten dat ik z’n klein en afhankelijk wezentje in mijn armen vasthoudt. Bij schoonheid denk ik aan de natuur om mij heen, vooral de kleine dingen als het doorbreken van de zon of een bloem die open bloeit. Schoonheid ervaar ik in de liefde van mensen om mij heen, voor mij én voor elkaar. Wanneer muziek als een mooi, harmonisch geheel klinkt en (bijna) perfect in je oren klinkt. Of.. wanneer ik zelf dans/een ander zie dansen, mij dit ten diepste innerlijk beweegt, het een geheel is... oprecht en mijn hart raakt.

En heel cliché maar zo waar, zit schoonheid voor mij van binnenin. Wanneer ik of jij tevreden kan zijn met jezelf, jezelf ten diepste weet te accepteren en waarderen. Met je hele hart weet te ervaren en erkennen dat je het waard bent om te leven en geliefd te worden. De kracht in jezelf kent, ervaart en hier ook in staat en gelooft. Zodat je dit ook aan de buitenkant weet uit te stralen. Dan maakt het niet meer uit of je een symmetrisch gezicht heb, wat je BMI score is, je kleur haar of ogen. Uiteindelijk kan en mag je dan jezelf zijn, maakt het niet uit wat je zegt of doet maar gaat het erom wie jij bent als persoon met jouw mooie eigenschappen en kwaliteiten. Die innerlijke rust en acceptatie in jezelf vinden en uitstralen.

“To me, beauty is about being comfortable in your own skin. It’s about knowing and accepting who you are.”

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AnnaP

Wauw.. Kippenvel! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lara

Echt super leuk dat ik het boek heb gewonnen ! :).

• Like 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AnnaP

De actie is inmiddels gestopt, de prijswinnaars hebben bericht gekregen! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.