Spring naar bijdragen
AnnaP

Waarschuwing!

Aanbevolen berichten

AnnaP   
AnnaP

Lieve forumleden, 

Helaas moet ik jullie waarschuwen; een forumlid meldde zich bij mij dat iemand privé contact heeft gezocht op een vervelende manier. We ondernemen actie en hebben deze persoon de toegang van het forum ontnomen. We melden dit ook bij de politie, die dit ook serieus oppakt. We willen er voor zorgen dat Ikookvanmij een veilige plek blijft waar je je verhaal moet kunnen delen. Toch wil ik jullie erop wijzen dat wanneer iemand je persoonlijk benadert en om privé contact per whatsapp bijvoorbeeld vraagt, je er goed bij stil moet staan of dat goed voelt en hoe goed je diegene kent. Heb je diegene al een keer persoonlijk ontmoet, en vertrouw je het, dan kan het natuurlijk wel. Wees alert en deel niet zomaar je telefoonnummer en zeker niet je adresgegevens.

Ik vind het jammer dat ik jullie moet waarschuwen en dat er mensen op de wereld zijn met minder goede bedoelingen. Ik hoop dat jullie het forum zullen blijven bezoeken ondanks dat!

Lieve groet, Anna  

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Melanie   
Melanie

Super dat er gelijk actie word ondernomen, het zou jammer zijn als het hier onveilig word :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka   
Rebekka

Dankjewel voor de melding Anna....

Gek, zat toevallig van het weekend aan te denken dat er nog steeds mensen kunnen zijn met zn slechte bedoelingen. Misschien ben ik hier zelf ook wat voorzichtiger/alerter op door dingen die ik in mijn jeugd heb meegemaakt.

Goed dat jullie zo snel actie ondernemen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maartje   
Maartje

Goed dat er actie is ondernomen, vertrouwen is een groot goed!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Yelena   
Yelena

Fijn dat erop gelet wordt en dat er wat met de aangedragen informatie wordt gedaan. Jezelf veilig voelen is niet makkelijk, maar deze reactie van jullie geeft vertrouwen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wish   
Wish

Ik vind dit toch wel een gek idee dat zoiets gebeurt hier, maar ben blij met de manier waarop hiermee wordt omgegaan. Bedankt voor dit berichtje :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
hardwerken?   
hardwerken?

Dag Anna P,

Ook ik voel mij hier geroepen om hier even op te reageren..

Ik moet zeggen dat ik nogal schrok... ik dacht ook even dat het hier over mijzelf ging in de zin van "het forumlid dat ongewenst prive contact zocht via PM" ..

.. want.. ik heb zelf met twee mensen hier..(benaderd via PM, maar niet "de wet overtredend.. later in dit bericht meer..) toen ik nieuw was op dit forum, het forum nog wat minder goed kende  en nog wat impuliever was (ik ontwikkeling me de laatste maanden razendsnel in positieve zin, al zeg ik het zelf)..

.. dat impulsieve daar schaam ik me echt voor ... : $ 

ik ga geleidelijk steeds meer schaamte voelen voor mijn gedrag in het verleden.. ook op dit forum.. ook al is die schaamte misschien niet altijd terecht (misschien toch een beetje neiging tot overwerktheid en/of overspannenheid (op mijn tenen lopen doe ik sowieso)..

Maar ik weet, na iets verder te hebben gelezen dat het zeer zeker niet om mij ging.. maar de schrik zit er weer even goed in... en het ergste is nog....-- de schrik zit er in "om mijn hachje!"

Komt ook doordat ik mij kwetsbaar heb opgesteld om mijn echte naam en leeftijd op dit forum te vermelden.. tsja.. als je lef hebt en risico's neemt, wat ik doe.. in mijn poging "het goed te doen"  (bewust voor gekozen!).. dan kan je dit soort dingen krijgen..

Als er iemand de moeite neemt om al mijn berichten te lezen die ik hier op dit forum heb geplaatst (volgens mij kun je op mijn gebruiker klikken en klikken op "toon bijdragen" ofzoiets, is meestal of forums zo, maar wit niet hoe dat hier werkt..) dan begrijp je mij (en deze reactie van mij) misschien (of waarschijnlijk) wat beter...

Oja, die twee mensen die ik heb benaderd: dat contact was meer verbroken omdat ik net even wat te direct was in de 1ste plaats en.. bij die ene dan.. omdat die ene persoon zelf ook veel problemen had! (weet ik.. ik weet uit eigen ervaring hoeveel energie het "vreet" of beter gezegd "verbruikt" als je een eetstoornis zoals boulimia hebt..)

duidelijk genoeg verwoord dacht ik zo.. ehh... te langdradig.. valt me toch? : P (zo ben ik.  ik voel die behoefte tot (misschien wel overdreven) veel uitleg..

Groeten Tjerk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AnnaP   
AnnaP

Hoi Tjerk,

Je hoeft je natuurlijk niet te schamen voor je zelf! En impulsief zijn we allemaal weleens hoor, je kunt het ook enthousiasme noemen en dat maakt de mens toch ook leuk? Maar soms is het goed om even stil te staan bij je eigen gedrag en goed te kijken: hoe komt dit over op een ander en hoe kan ik dat eventueel anders doen in het vervolg?

Het is niet erg als je je echte naam en leeftijd gebruikt hoor, doe ik zelf ook! Alleen persoonlijke gegevens als je telefoonnummer en adres kan tot problemen leiden, is helaas gebleken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD   
MyrthedD

Goed dat dit gemeld is!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast   
Gast

Ben blij dat ik me hier niet schuldig over hoef te voelen ..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
hardwerken?   
hardwerken?

Dankjewel AnnaP, voor je reactie.

Ik moet zeggen.. ik ben continu bezig met "hoe iets op een ander overkomt" ach je wilt niet weten...je wilt ook niet weten hoe gemotiveerd ik eigenlijk ben om mezelf te veranderen.. in positieve zin dan!

Verder hoop ik dat dit soort "incidenten"  niet gelijk lijden tot strengere regels voor iedereen..ik hoop dat dit vooral een "tolerant" forum blijft.. van beide kanten.. zowel van de gebruikers als de eigenaren van deze site..

Groet. Tjerk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
maartje1   
maartje1

Oohh Tjerk,

Dit is eerder ook gebeurt en toen is er geloof ik ook niets/nauwelijks wat verandert.

Don't worry.

;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AnnaP   
AnnaP

Herhaling van mijn boodschap...

Omdat we signalen hebben gekregen dat iemand op het forum privé contact zoekt met leden, wil ik jullie nogmaals waarschuwen:

Geef niet je telefoonnummer of adres door, niet in pb's of op het forum! 

Mocht je iets raars gezien hebben, of vragen hebben, dan kun je mij een bericht sturen of mij mail op: a.pastor@humanconcern.nl.

Geef het ajb aan want dan kunnen we actie ondernemen!

Bedankt voor jullie medewerking! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marjolein   
Marjolein

Fijn dat dit wordt gemeld, maar wie is dit dan geweest? Misschien ook fijn om te weten? Of komt deze persoon nu niet meer op t forum?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AnnaP   
AnnaP

Ivm veiligheid kunnen we daar niks over zeggen helaas. Blijf alert op rare dingen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Claire'   
Claire'

Ivm veiligheid kunnen we daar niks over zeggen helaas. Blijf alert op rare dingen!

Maar dit maakt het nog verdachter...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.