Spring naar bijdragen
AnnaP

Eetstoornis Bewust Zijn Dag 2015 Kom je ook?

Aanbevolen berichten

AnnaP   
AnnaP

eetstoornis-bewust-zijn-dag-2015.jpg
De 
wanHOOP nabij

Een dag voor mensen met een eetstoornis en/of naastbetrokkenen

Wist je dat het mogelijk is om van een eetstoornis te herstellen? Hoe lang deze je leven al beheerst en hoe wanhopig je misschien bent? Herstellen kan door inzicht te krijgen in en vervolgens te werken aan de oorzaken van je eetstoornis. Zo kun je zijn wie je bent en bovenal trouw leren zijn aan jezelf om zo je eigen leven weer vorm te geven. Dit is de boodschap die wij jou en/of je naastbetrokkenen graag willen meegeven op zaterdag 28 november tijdens de eerste editie van de Eetstoornis Bewust Zijn Dag 2015 in Amsterdam. 

Het gevarieerde programma
Carmen Netten, oprichter en directeur van Human Concern – Centrum voor eetstoornissen opent de dag met haar ervaringsverhaal over geloof, (wan)hoop en visie. Vervolgens komt Jesús de la Torre y Rivas, voorzitter van patiëntenvereniging Weet aan het woord. Aan het einde van de dag interviewt dagvoorzitter en Ervaringsprofessional Helena Zorge de ervaringsdeskundige GTST-actrice Marly van der Velden. In de tussentijd valt er veel te beleven. Je kunt workshops volgen die begrip, inzicht of juist een ervaring geven, zoals de tot de verbeelding sprekende voorstelling ‘Stillen’ van theatermaakster Maartje Wikkerink. Human Concern ambassadeur en zangeres Michelle Courtens zal live optreden. Maar ook is het mogelijk te ontspannen of andere mensen te ontmoeten, bijvoorbeeld leden van het forum ikookvanmij.nl: vul het in zoals jij wilt! Bekijk alvast het voorlopige programma

Tot dan!
Onze ervaringsprofessionals en (oud-)cliënten begroeten je graag op 28 november aanstaande. Ook collega’s van andere organisaties en instellingen zijn aanwezig. Want als je besluit om hulp te zoeken, willen we graag dat je een behandeling kiest die bij jou past.

Bekijk de EBZ-Dag website en meld je alvast aan!

Kom jij ook naar de Eetstoornis Bewust Zijn Dag? 

• Like 10

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maartje   
Maartje

Ga jij ook helpen Anna?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ashley510bl   
ashley510bl

ik wil er best heen maar wil niet alleen en me moeder mee nemen is nog een te hoge drempel aangezien ze niet van het forum weet hm zal het eens met m erover hebben over het met me moeder gaan.

maarja hm misschien vind ik iemand anders :)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AnnaP   
AnnaP

Ga jij ook helpen Anna?

Jazeker ik ben er ook en ook andere ervaringsdeskundigen van het forum! 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AnnaP   
AnnaP

ik wil er best heen maar wil niet alleen en me moeder mee nemen is nog een te hoge drempel aangezien ze niet van het forum weet hm zal het eens met m erover hebben over het met me moeder gaan.

maarja hm misschien vind ik iemand anders :)

Hoi Ashley Human concern organiseert het en daar weet ze wel van toch? Het kan haar ook goed helpen om jou beter te begrijpen, dus misschien is het een goed idee haar mee te vragen! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ashley510bl   
ashley510bl

Hoi Ashley Human concern organiseert het en daar weet ze wel van toch? Het kan haar ook goed helpen om jou beter te begrijpen, dus misschien is het een goed idee haar mee te vragen! 

ja dat is waar ze weet alles nu alleen forum dat niet en stel dat ze dat misschien opvangt dan ben ik bang dat ze boos word maar zal er zeker over denken !!

ze moest wel weten van hc aangezien ze 1 keer per 3 maanden mee moet naar mijn therapeut :S

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marjolein   
Marjolein

Lijkt me een bijzondere dag!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka   
Rebekka

Mmm, ik zou eigenlijk een overnachting in Adam zien te regelen aangezien ik de dag ervoor wss ook op de NAE dag ben... dan zou ik dit kunnen combineren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Xtina   
Xtina

Ik kan niet zo vroeg daar zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marvel   
Marvel

Ik kom samen met mijn moeder. :) 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AnnaP   
AnnaP

Mmm, ik zou eigenlijk een overnachting in Adam zien te regelen aangezien ik de dag ervoor wss ook op de NAE dag ben... dan zou ik dit kunnen combineren.

Je kunt ook een nachtje in een hotel boeken dichtbij, Human Concern heeft een regeling met het Apollo Ramala hotel: http://ebzdag2015.humanconcern.nl/locatie(zie onderaan de pagina).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SanneS   
SanneS

Ik ga hier nog even over nadenken of ik zal komen ! Het heeft wel mijn interesse!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AnnaP   
AnnaP

Leuk MissB, en het is zeker ook zinvol voor naaste dus neem bijv je vriend mee! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SanneS   
SanneS

Leuk MissB, en het is zeker ook zinvol voor naaste dus neem bijv je vriend mee! 

Ik zal eens kijken! Misschien neem ik wel 1 van mijn ouders mee of mijn schoonmoedertje... 

Komt dit ook nog in de HC nieuwsbrief te staan? :) 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dees0703   
Dees0703

@Miss_Bounty óf we gaan gewoon samen! Haha

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SanneS   
SanneS

@Miss_Bounty óf we gaan gewoon samen! Haha

He dat kan natuurlijk ook !!!!! 

Maar.. een hele dag met mij op stap :P Of gaan we een hotelletje doen dan in A'dam ^^

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lisa@xd   
Lisa@xd

Wat een goed idee! De eetstoornis-bewustzijn-dag is een super goed idee. Ik zou graag willen komen maar helaas... Weer andere dingen ingepland. Ik hoop dat iedereen die er heen gaat veel aan deze dag hebben. Veel plezier alvast!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ashley510bl   
ashley510bl

Ik kom ook :)

• Like 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SanneS   
SanneS

Oke... ik heb erover nagedacht!

Ik kom, samen met dees0703! :rolleyes:

we gaan iigv een nachtje Amsterdam boeken! ;)  :rolleyes:

dan zie ik je daar @ anna!:)

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Espoir*   
Espoir*

Ik kom ook :)

Gezellig samen :D

*Mijn reis begint tzt om 06:17 ;) *

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ashley510bl   
ashley510bl

Gezellig samen :D

*Mijn reis begint tzt om 06:17 ;) *

Ja zo leuk :) heb er echt enorme zin in !!!

Leuk weer een keer samen :)

Wow vroeg ook mijne begind om 7 uur ongeveer :P moet namelijk hier met twee trams en dan 50 minuten trein.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Flowertje   
Flowertje

Leuk en goed initiatief! (Ik heb geen zin om alleen te gaan of iemand in mijn omgeving mee te vragen of me er een buitenstaander te voelen, dus ik laat het even aan me voorbijgaan ;), respect voor iedereen die al over deze drempel heen is.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.