AnnaP

5000 leden op Ikookvanmij :-)

13 berichten in deze discussie

Afgelopen week zijn we de 5000 leden gepasseerd, een mijlpaal!

Ikookvanmij is bijna 5 jaar geleden opgericht met als doel een plek te bieden voor mensen met eetstoornissen. Of je nou hulp zoekt of gewoon je verhaal kwijtwilt, of je boulimia, anorexia, NAO of binge eating hebt, of niet zeker weet of je een eetprobleem hebt, of dat je zelf met problemen kampt of je dochter, broer, zus, vriend, vriendin wilt helpen, Ikookvanmij staat voor je klaar met lotgenoten, ervaringsdeskundigen en therapeuten. We hebben de afgelopen jaren veel mensen zien herstellen, wat ongelofelijk is om te zien. Mensen die heel diep in hun eetstoornis zaten toen ze zich aanmeldden, en nu weer een vrij leven leiden zonder eetstoornis. 

@Luna's-life is het 5000e lid :) welkom! en natuurlijk ook welkom aan alle andere nieuwe leden van de afgelopen tijd. We hopen jou ook te kunnen steunen tijdens deze ontzettend moeilijke strijd. 

Ikookvanmij moet natuurlijk met zijn tijd meegaan en daarom zullen we in het nieuwe jaar wat gaan vernieuwen aan de site. We houden je natuurlijk op de hoogte. 

Lieve groet, 

Namens het Ikookvanmij team,

Anna 

8 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@AnnaP wat een ge-wel-dig nieuws dit !! :D 

Super !! Ik ben zelf een actief lid, dankbare gebruiker van dit platform wat voor mij heel veel  heeft gebracht en nog brengt !! :) 

Voor het hele iovm team, allemaal een dik vet stickervel :D Krijgen jullie wel eens een bedankje? :):D 

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

5000??? :o Ik weet nog dat ik destijds de twijfelachtige eer had het 500e lid te zijn. Wat vliegt de tijd.

3 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

1500 ja @AnnaP! En nu volledig hersteld en ervaringsdeskundige, terwijl toen ik hier kwam ik niets, maar dan ook niets wilde weten van herstel. Ben dit forum zo immens dankbaar voor alles.

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Marion:

1500 ja @AnnaP! En nu volledig hersteld en ervaringsdeskundige, terwijl toen ik hier kwam ik niets, maar dan ook niets wilde weten van herstel. Ben dit forum zo immens dankbaar voor alles.

ik als lid 3902 :rolleyes: ben het forum ook zo dankbaar !!! ondanks ik lid 3902 ben voel ik mij hier geen nummertje :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een leuke en positieve opsteker voor iedereen op het forum en die eraan mee werkt! Top👊🏻

2 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-12-2016 om 11:37 zei Marion:

Ik weet het nog zo goed, je voorstelnaam en foto!

@AnnaP van harte gefeliciteerd en bedankt voor al het werk voor het forum!

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met 5000+ leden! Ik weet niet precies welk "nummertje" ik bij mijn nickname heb, maar ik merk nu na een paar dagen al wel dat we hier slechts voor de statistieken misschien een nummertje zijn, maar onderling zijn we gewoon wie we zijn. Fijn!

2 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoeveel van deze 5000 zijn actieve leden (inclusief meelezers)? Schonen jullie wel eens op? (bijvoorbeeld als iemand al 4 jaar niet meer heeft ingelogd of zo?)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat mij betreft schonen we zo min mogelijk op. Als ik kijk naar hoe vaak ik terugvallen heb gehad met soms jaren ertussen... Het is fijn als je dan meteen weer op het forum terecht kan. Verder heb ik geen antwoord op je vraag @Theo, misschien dat iemand van de technische kant dat weet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden