Spring naar bijdragen
AnnaP

Veranderingen in ervaringsdeskundigenteam IOVM

Aanbevolen berichten

AnnaP

Lieve forumleden, 
Hierbij even een update van het Ikookvanmij ervaringsdeskundigen team. Ervaringsdeskundigen @Marion  en @Nadine_Skampen met persoonlijke problemen en kunnen daardoor tijdelijk niet hun energie richten op het forum. Ze komen graag weer terug om te helpen op het forum maar gaan zich de komende maanden richten op hun eigen herstel. We wensen hen natuurlijk veel sterkte! 

@Nina Maria gaat helaas definitief stoppen op het forum omdat zij zich wil richten op haar gezin, werk en (niet in de laatste plaats) haarzelf. Zij heeft zich als ervaringsdeskundige jarenlang ingezet op het forum om mensen te helpen. Wij zijn haar hier heel erg dankbaar voor! 

Mocht je een berichtje willen achterlaten voor deze TOPpers dan kan dat natuurlijk!

Ook kan ik persoonlijk een boodschap doorgeven voor wanneer iemand hier behoefte aan heeft. 

majestic-beach-resort-panama-city-beach-

• Like 10

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SanneS

Lieve @Nina Maria, bedankt voor al je helpende tips en posts! 

Aan @Nadine_S wil ik heel veel succes en sterkte wensen! 

En voor @Marion natuurlijk ook! 

@AnnaP, zijn er ook of komen er (tijdelijke?) nieuwe ervaringsdeskundigen ? Of stel ik nu te veel vragen? 

Groetjes Sanne

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Evaaa1996

@SanneS Dat vroeg ik me ook een beetje af inderdaad!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
flowi

@Nina Maria Lieve Nina Maria, ontzettend bedankt voor je inzet en lieve woorden op dit forum!! Ook namens mij alleen maar goeds toegewenst voor jou en je gezin,en nogmaals een "dikke" (:)) dank voor alles!! 

@Marion & @Nadine_S Lieve dames, niet leuk om te horen:mellow:. Ik hoop dan ook dat jullie problemen op te lossen of aan te pakken zijn maar ongeacht dat wil ook ik jullie beide erg veel sterkte wensen. Verder wil ik jullie zeggen dat ik jullie inbreng, woorden, en hulp hier op het forum van onschatbare waarde vind! Laat dit echter geen verplichting zijn om hier anderen te blijven helpen want soms is dat nog makkelijker dan er daadwerkelijk even te zijn voor jezelf. Sterkte voor nu...

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Liferider

Ook al ben ik er maar net en ken jullie noet zo goed wilde ik ook even laten weten hozeer ik het waardeer dat jullie tijd hiervoor maken. Gemaakt hebben. 

Sterkte met jullie strijd!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maartje

@Nina Maria bedankt voor je trouwe inzet!! Heel veel geluk en gezondheid voor jou en je gezin!

@Marion In een ander topic las ik al dat je voorlopig niet op het forum bent, jammer maar wat een verstandige keuze en wat een mooi stukje zelfzorg, grenzen aangeven etc! BEdankt voor je inzet en heel veel sterkte met alles wat je te wachten staat.

@Nadine_S Heel veel sterkte in de strijd!!! Hou vol, je bent het zo waard!!!

@AnnaP heel fijn dat je dit even meedeelt! Bedankt!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nina Maria

Bedankt voor de lieve woorden @Maartje, @Liferider, @flowi, @RianneD en @SanneS. Ik ben (met een paar pauzes) bijna vijf jaar bij het forum betrokken geweest. Het is voor mij een mooie ervaring geweest, en vaak ook heel leerzaam voor mij om jullie verhalen en ervaringen te lezen. Sommige mensen heb ik echt een enorme ontwikkeling door zien maken, erg bijzonder, en het is na het delen van zo veel berichten ook bijna alsof we elkaar een beetje "kennen". Dat geldt overigens niet alleen voor de mensen op het forum maar ook zeker voor de andere ervaringsdeskundigen die ik in de afgelopen jaren hier ontmoet heb. Heel veel dank daarvoor, en natuurlijk allemaal veel liefs en goeds toegewenst in jullie verdere proces! 

• Like 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Julia17

Sluit me bij alle berichten aan. Ik heb jullie hulp echt als waardevol ervaren op de momenten dat ik het hier nodig had.

Bedankt lieve @Nina Maria ! Geniet van je gezinnetje!

En natuurlijk ook bedankt @Marion en @Nadine_S. Veel sterkte de komende tijd! 

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marjolein

Heel erg bedankt Nina, Marion & Nadine voor jullie inzet. ♥

Nina, geniet van je gezinnetje en al het moois dat je nog tegen mag gaan komen!

En Marion & Nadine, ga ervoor! Jullie kunnen dit en jullie mogen trots op jezelf zijn. Veel sterkte en een dikke knuffel.

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cady

Bedankt dames, voor jullie waardevolle bijdrage. Ik heb er veel aan gehad en vind het fijn van jullie geleerd te mogen hebben. Ik wens jullie alle goeds. Heel veel liefs.

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AnnaP

@SanneS het team zal weer versterkt worden hoor! Als er nieuwe ervaringsdeskundigen komen dan stel ik ze aan jullie voor. 

• Like 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SanneS
2 uur geleden zei AnnaP:

@SanneS het team zal weer versterkt worden hoor! Als er nieuwe ervaringsdeskundigen komen dan stel ik ze aan jullie voor. 

Super fijn!! :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Miryanna

Heel veel sterkte en kracht toegewenst @Nadine_S & @Marion ! 

En @Nina Maria heel veel geluk met je gezinnetje!

Bedankt voor jullie inzet

Liefs

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Berlin

Lieve Nadine en Marion, heel veel sterkte, liefs, warmte, kracht en liefde toegewenst. (L)

En Nina Maria, heel veel geluk met je gezinnetje (L)

En dank voor alle wijze woorden, confrontaties, leuke en gezellige momenten de afgelopen jaren!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marion

Hoi allemaal,

Mijn behandeling is helaas uitgelopen op niets. Hoewel het (nog steeds) de ideale behandeling voor mij lijkt te zijn, schematherapie, is het lichamelijk voor mij niet haalbaar. We hebben naar alle mogelijke oplossingen gezocht (mijn therapeuten wilden zelfs een matras voor me regelen hahaha!), maar het ging echt niet. Komende week ga ik nog een afspraak met mijn huisarts maken om te kijken of ik wellicht een doorverwijzing kan krijgen naar medische psychologie en of dat mogelijk is op een zeer lage frequentie, bijvoorbeeld eens per maand. We gaan het zien.

Ondertussen ga ik (wéér) met sprongen vooruit zonder psychotherapie. Goed teken en dat betekent ook dat ik weer voldoende ruimte voel om hier rustig aan weer mee te gaan lezen. Langzaam aan de nieuwe gezichten leren kennen en dan hopelijk binnenkort de draad weer helemaal oppakken.

Fijn om weer terug te zijn. 

Liefs, Marion

• Like 10

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maartje

@Marion fijn dat je terug bent.

Wel heel naar dat de therapie niet haalbaar was voor je.

Anderzijds ook fijn dat je je nu beter voelt.

Goed dat je gaat overleggen met de huisarts!

Welkom terug!!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

Fijn om je weer terug te "zien" Marion! Wat ontzettend balen dat de therapie op dit moment niet haalbaar is, wel goed om te weten dat de therapie geschikt lijkt. Wie weet dat het dan op een later moment wel kan! Wens je heel veel kracht en herstel voor je lichaam. X 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
maartje1

Nou begin ik even met @Marion. :)

Jij melde je ongeveer op hetzelfde moment aan op het forum als ik. 

Jij in een hele andere levensfase dan ik, maar allebei met hetzelfde probleem. 

Ik vond het fijn dat jij er was, omdat ik me door jou zo thuisvoelde op ikookvanmij. In het begin is het heel spannend, en jij stond op hetzelfde punt als ik.

Ik had het idee dat ik de boel niet alleen hoefde te ontdekken, maar dat we dat een beetje samen deden. 

Later werden de berichten steeds positiever. 

Je begon je eigen blog, ging naar de sauna omdat je dat heerlijk vond (en nog steeds vind gok ik), en koos voor een lekkere lunch tussen de middag. 

Ik bewonderde je moed en doorzettingsvermogen. 

Ik bewonder je nog steeds. 

Het is naar om te lezen dat je nu kampt met persoonlijke problemen. Als je behoefte hebt om erover te schrijven of andere hulp wilt, dan mag je mij altijd een berichtje sturen. 

Of het natuurlijk op ikookvanmij zelf bespreken/vertellen.

Heel veel sterkte! 

Dat moest ik even gezegd hebben :P

Het langste verhaal, maar dat komt gewoon door de timing van toen. 

Niets meer en niets minder ;)

@Nadine_S

Heel veel sterkte toegewenst!

Fijn dat je zo'n groot deel van je tijd en energie in dit forum hebt willen steken om anderen te kunnen helpen!

Ik hoop dat het binnenkort een stuk beter met je gaat. Het is je gegund! Heel erg!

@Nina Maria. Jij ook bedankt voor alle hulp de afgelopen jaren! Het was fijn om net even dat advies te krijgen wat je op dat moment nodig had. 

Om net dat duwtje in de rug te krijgen, zodat je weer vooruit kunt. 

Heel veel geluk met je gezinnetje en nogmaals bedankt voor de hulp die je op dit forum hebt gegeven. 

Liefs

En een hele dikke (afscheids)knuffel 

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marjolein

Hee lieve @Marion :) 

Fijn om weer wat van je te lezen en ook dat je met sprongen vooruit gaat! 

Jammer dat de therapie niets werd.. echt balen zeg.. 

In ieder geval een dikke knuffel!!  X 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Liferider

Oh wat jammer dat de therapie niet door gaat. Misschien op een later moment.

Fijn iig dat je weer op het forum te vinden bent. :)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marion

@maartje1 Wat een lief bericht! Ik weet het nog. Wat was het toen allemaal anders. Het lijkt veel langer geleden al! Ik was ook erg blij om jouw mooie bericht van vanmiddag te lezen. Hoe anders sta je nu in het leven. Je hebt er keihard voor gevochten en je hebt het zo verdient om nu weer van het leven te kunnen genieten. 

Heel veel liefs voor jou. X

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
flowi

@Marion Welkom terug en hopelijk ga je het forum snel weer voorzien van goedbedoelde adviezen, meningen, (levens)ervaringen en alle andere erg waardevolle bijdragen die we van je gewend zijn. 

Voel je niet gedwongen ondanks bovenstaande, maar ik wilde toch even zeggen dat je ook wel gemist bent ( iig door mij en goedbedoeld dus:))  en dat je natuurlijk nog steeds heel erg welkom en gewaardeerd bent hier op IOVM 

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marion

@flowi dank je wel 😙

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Miryanna

En we willen er ook voor joú zijn, @Marion

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.