Spring naar bijdragen
AnnaP

Nieuwe indeling forum

Aanbevolen berichten

AnnaP   
AnnaP

Lieve forumleden, 

Zoals al eerder aangekondigd, zullen we de komende tijd wat vernieuwingen (technisch en inhoudelijk) aan het forum aanbrengen. We doen dit omdat we het forum gebruiksvriendelijker willen maken en laagdrempeliger voor nieuwe leden. Zo kunnen we mogelijk meer mensen bereiken die online steun zoeken.

Nieuw:

1. We zullen de verschillende forum categorieën Ik heb geen behoefte aan hulpIk heb behoefte aan hulp, Hersteld? En wat nu? en Voor omgeving/naasten samenvoegen tot één categorie Community. Zo wordt het forum wat overzichtelijker en maakt het makkelijker om een topic te starten zonder dat je na hoeft te denken of je wel of geen hulp wilt, of wie je bent en of je hersteld bent of niet. 
  2. Er komt een nieuw deel dat openbaar zal zijn (dat betekent: zichtbaar als je nog geen lid bent). Nu is alles afgeschermd totdat je je voorstelt op het forum. Ons doel is door het openstellen van het forum meer mensen te bereiken en zo ook beter hun vragen te beantwoorden. Indien mensen op Google zoeken naar hun vraag, zou het fijn zijn dat ze het antwoord op hun vraag bij ons kunnen vinden. En als mensen zich registreren kunnen ze direct hun vragen kunnen delen en antwoord krijgen.
  3. Nieuwe leden zijn niet meer verplicht zich voor te stellen, het is optioneel (maar we stimuleren het wel).

Belangrijk:

We wilden jullie hiervan al van tevoren van op de hoogte stellen. In het weekend van 9/10/11 juni zullen de wijzigingen doorgevoerd worden. Het forum zal dan tijdelijk niet bereikbaar zijn vanaf vrijdagavond 9 juni. 
We zullen niets van wat nu niet openbaar staat, openbaar stellen.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze vooral! En we staan altijd open voor feedback dus vind je dat er dingen beter kunnen op het forum, meld het dan ajb. We versturen de komende tijd ook vragenlijsten over het forum, met die input gaan we ook aan de slag.

Lieve groet,

Namens het team Ikookvanmij,

Anna en @MarcoH

• Like 8

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Miryanna   
Miryanna

Worden alle 'oude' berichten verwijderd? Of blijven deze bestaan?

Verder ,goed idee!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IV93   
IV93

Worden onze profielfoto's openbaar als je in het openbare gedeelte schrijft? 
Of worden onze profielen sowieso openbaar als het forum toegankelijk wordt?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Liferider   
Liferider

Ik vind het wel jammer dat je je niet meer voor moet stellen maar snap het ook. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MarcoH   
MarcoH
30 minuten geleden zei Miryanna:

Worden alle 'oude' berichten verwijderd? Of blijven deze bestaan?

Verder ,goed idee!!

Deze worden over gezet naar het community(privé) forum. Niks zal van vroeger ongevraagd openbaar worden.

27 minuten geleden zei IV93:

Worden onze profielfoto's openbaar als je in het openbare gedeelte schrijft? 
Of worden onze profielen sowieso openbaar als het forum toegankelijk wordt?

ja, je profielfoto zal zichtbaar worden voor de post die je plaatst. indien je niks plaatst, zal daar niks zichtbaar worden.

Het is overigens niet zo dat mensen via dat bericht door kunnen klikken naar je profiel.

• Like 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MarcoH   
MarcoH

Indien je wilt weten waar nu precies alles staat, heb ik hieronder een overzicht van gemaakt.

Spoiler

Nieuwe indeling

1 Algemeen.png

2 geenbehoefteaanhulp.png

3 behoefteaanhulp.png

4 hersteldwatnu.png

5 omgevingnaasten.png

• Like 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geertje*   
Geertje*

Welk deel van het forum/ welke topics zijn nu openbaar?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IV93   
IV93

WOW hard gewerkt en veel sneller dan verwacht weer online. Bedankt :) 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SanneS   
SanneS

@MarcoH , wat is E heath? 

IMG_2649.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MarcoH   
MarcoH

We zullen binnenkort een topic maken met meer uitleg. in het kort: Als bij "Stel je vraag aan een Therapeut"een vraag stelt. kom je in dit eHealth applicatie. daar kan je 1 op 1 je vraag stellen met de therapeut zonder dat andere mee lezen.

Overigens als je technische vraag stelt komt dat ook in deze applicatie. ik gebruik dit voor technische vragen ook, omdat het zo makkelijker is 1 op 1 gesprekken te voeren. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geertje*   
Geertje*

Forum oogt veel overzichtelijker nu! Complimenten!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nadine_S   
Nadine_S

Mooi werk hoor! Bedankt!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marion   
Marion

Wat een vooruitgang! Veel overzichtelijker. Thanks!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lydia   
Lydia

Hier ook heel blij mee! Bedankt!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marjolein   
Marjolein

Ik vind het ook echt heel mooi en handig! Nice job :) 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marion   
Marion

Ah, ik had toch niet goed opgelet. Ik dacht dat het voorstel gedeelte ook openbaar was. Dat is dus niet het geval. Dat is wel heel fijn, waar daar waren al een paar vragen over. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Roos33   
Roos33
Op 10-6-2017 om 20:05 zei MarcoH:

We zullen binnenkort een topic maken met meer uitleg. in het kort: Als bij "Stel je vraag aan een Therapeut"een vraag stelt. kom je in dit eHealth applicatie. daar kan je 1 op 1 je vraag stellen met de therapeut zonder dat andere mee lezen.

Overigens als je technische vraag stelt komt dat ook in deze applicatie. ik gebruik dit voor technische vragen ook, omdat het zo makkelijker is 1 op 1 gesprekken te voeren. 

ik kan mijn eerder gestelde vraag niet meer terugvinden? dit was aan de dietiste... hoe kan ik deze weer vinden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MarcoH   
MarcoH
1 uur geleden zei Roos33:

ik kan mijn eerder gestelde vraag niet meer terugvinden? dit was aan de dietiste... hoe kan ik deze weer vinden?

Dit is er niet meer. Alle vragen die je wilt stellen, kan je nu in het ehealth gedeelte vragen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Roos33   
Roos33

oh wat jammer...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.