Spring naar bijdragen
Jena

Startgroep bij Human Concern

Aanbevolen berichten

Jena

Hey,

Wie heeft ervaring met de startgroep?

Liefs, Jena

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jillie

Hoi Jena,

Welkom op het forum! (volgens mij ben je nieuw?) 

Ik heb ervaring met de startgroep, en nog wel meer leden hier. Wat wil je graag weten? 

Ga je zelf binnenkort starten in een van de startgroepen?

Groetjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD

Hoi Jillie,

Welkom hier ;)
Ik heb zelf geen ervaringen met de startgroep omdat deze toen nog niet bestonden bij HC. 
Ga je zelf starten daar? En zo ja, heb je al wat uitleg ervoor gehad?

Liefs Myrthe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jena

Hey Jillie en Myrthe,

Ik ga inderdaad binnenkort beginnen bij de startgroep in Zwolle.

Ik vind het best wel een beetje heel erg eng/spannend. Vooral het eigenlijk 'moeten' eten. Stel ik heb net een eetbui gehad die dag er voor. Dan wil ik niet 'moeten' eten etc etc. Zo ga ik allemaal wat als scenario's bij langs.

Liefs, Jena

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jillie

Hee @Jena Mij is het allemaal erg meegevallen. Je hoeft niets te doen wat je niet wilt. Natuurlijk moet je wel iets eten, maar dat wat je zelf ziet zitten. Je mag ook je eigen lunch meenemen en daar opeten, dat wordt ook niet raar gevonden. Vaak is er tijdens of na de lunch ook nog een gesprek over hoe het gegaan is, wat je lastig vond, wat meeviel, enz. 

En vergeet niet: iedereen zit in hetzelfde schuitje, iedereen vindt het waarschijnlijk even eng, dus niemand gaat jouw gevoelens of gedachten of angsten gek vinden...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Elske

Hoi @Jena,