Spring naar bijdragen
Mufasa

Eetstoornis trekt enorm

Aanbevolen berichten

Mufasa   
Mufasa

Ik weet niet goed wat ik moet schrijven en als ik start dan volgen de letters vanzelf wel. 

Tevens weet ik niet onder welk kopje het moet vallen, dus maak ik er zelf een aan.

Het is bijna 3 uur, met al slaapmedicatie op ben ik nog wakker, met mijn eetstoornis in mijn hoofd. Ik moet in bed liggen, maar.... ik moet bewegen.. 

Bewegen voor gewichtsverlies.. wat ben je toch dikzak. Nee! We moeten slapen, want morgen, niet morgen maar als straks staat er een belangrijke afspraak gepland. Alsof ik me beter voel van 3 uurtjes slaap.. dan kan ik toch net zo goed...  STOP!!

Gewoon even stil: het gaat niet zo goed.. ik vind het prima en ik vind het niet prima. Er gebeuren dingen.. begeleiding loopt niet lekker en therapie.. ja therapeute met vakantie. Die andere, we zijn in kennismakingsfase. Ik ben op, kapot, moe, uitgeput.. meer niet. Slaap niet, paniek hier en paniek daar. Overal en nergens. Ineens uren later alles is weer normaal.

Ik wilde het even delen. Ik wil mensen niet ongerust maken. Buiten afspraken om mag ik geen contact zoeken.

Mufasa

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Blackmos   
Blackmos

Wat vreselijk mufasa! Heb je nog wat kunnen slapen? Veel herkenning in het slapen.. Wat balen dat je therapeut vakantie heeft.. wanneer komt ze terug? Kun je het bespreken met je nieuwe therapeut? Moet toch wat aan gedaan worden?! Misschien andere slaapmedicatie? Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IV93   
IV93

Wat naar ! 
Die eetstoornis is zo aanwezig. Is er nog wel wat ruimte voor jou? Wat jij wilt. 
Hopelijk kun je dit wel bespreken bij therapie want vind het oprecht heel naar voor jou dat het zo heftig aanwezig is. Kunnen wij hier iets in doen voor je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD   
MyrthedD

Hoi Mufasa,

Wat een zware nacht zeg. Heb je enig idee hoe dit kwam dat de eetstoornis zo enorm trok?
Heb je daarna nog een beetje kunnen slapen?

En hoe voel je je vandaag?

Liefs voor jou!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mufasa   
Mufasa
9 uur geleden zei Blackmos:

Wat vreselijk mufasa! Heb je nog wat kunnen slapen? Veel herkenning in het slapen.. Wat balen dat je therapeut vakantie heeft.. wanneer komt ze terug? Kun je het bespreken met je nieuwe therapeut? Moet toch wat aan gedaan worden?! Misschien andere slaapmedicatie? Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat...

Uiteindelijk heel kort. Moest ook al vroeg opstaan. Ze komt ergens in augustus terug. Precies weet ik het niet. De medicatie die ik heb werkt over het algemeen vrij goed. Ik heb dusdanig hoge dosering dat er niet meer iets anders mogelijk is. We zijn bijna 2 jaar bezig geweest met zoeken naar werkende middelen. Maar mijn lichaam reageert bijna nergens op. Dat is altijd al zo geweest. 

5 uur geleden zei IV93:

Wat naar ! 
Die eetstoornis is zo aanwezig. Is er nog wel wat ruimte voor jou? Wat jij wilt. 
Hopelijk kun je dit wel bespreken bij therapie want vind het oprecht heel naar voor jou dat het zo heftig aanwezig is. Kunnen wij hier iets in doen voor je?

Soms wel. En dan frustreert het me. Ik weet het gewoon niet goed. Het is lang geleden dat het zo erg was. 

4 uur geleden zei MyrthedD:

Hoi Mufasa,

Wat een zware nacht zeg. Heb je enig idee hoe dit kwam dat de eetstoornis zo enorm trok?
Heb je daarna nog een beetje kunnen slapen?

En hoe voel je je vandaag?

Liefs voor jou!

Ik heb een pittige week, misschien daardoor, of de vakantie of ik weet het eigenlijk niet. S'nachts is bewegingsdrang wel het ergste. Overdag draait het meer om niet of wel eten. Ik voel me ziekjes en enorm uitgeput. Vandaag was een pittige dag met positieve uitkomst. Enorm maar echt enorm zwaar! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD   
MyrthedD

Klinkt inderdaad als een logische reden dat je eetstoornis trekt. Maar dat je daarbij ook nog in de nacht zo veel begingsdrang hebt, slaap je wel?

Kan je je vasthouden aan de positieve uitkomst van vandaag? Wil je daar iets meer over kwijt?

Het is logisch dat je je zo voelt lichamelijk. Kan je proberen iets meer rust in te bouwen?

Pas op jezelf!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mufasa   
Mufasa

@MyrthedD, de laatste tijd echt heel slecht. Mijn hond had vandaag zijn gedragskeuring en ik een intake om hem te gaan trainen tot officiele hulphond. Hij is door de keuring heen. Nu nog medische keuring en papieren bij wmo in orde maken. Dan kan hij en ik dus wij in training. Dit alles duurde bij elkaar ruim 4 uur. Nadien uit eten geweest om het te vieren. Die dingen gaan nog wel goed.

Het was een zware dag en ik had mijn pb gevraagd of we even konden bellen, zodat ik misschien ietswat kan delen over vandaag. Maar ze zei dat ze geen tijd had. Voor beeldvorming heb ik alleen gevraagd om belmoment, niet met waarom. Ik vraag dat namelijk zelden. Het kan dat ze geen tijd heeft. Maar dan moet ik ineens alleen omgaan met wat toch allemaal opriep.. en dan komt eetstoornis. Want ik vroeg om contact bel moment omdat het teveel was geworden in mijn hoofd. Sinds ik ambulant ben is dit standaard want ik moet meer een beroep doen op eigen netwerk, iets waar ik fobisch voor ben en nog net geen doodsangsten voor heb. Zover ben ik nog niet. Ik was zo moe. Zoveel hoofdpijn van vandaag. Niks was meer goed en ik kan gewoon niet slapen. Ik handel niet naar de bewegingsdrang. Weet niet of ik dat zou moeten doen. Voor meer nachtrust.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Blackmos   
Blackmos

Wat raar dat je pb zo reageerde!?! Voor het zelfde geldt is er iets vreselijks aan de hand, zeker omdat je aangeeft dit nooit te vragen! Ik zou het zeker met haar bespreekbaar maken als je haar ziet of spreekt. Ik hoop dat je een beetje een goede nachtrust krijgt... 

Wel super leuk van jou en je hond! Toch weer iets on jezelf mee bezig te houden en de focus enigzins te verleggen. Tenminste dat is wat ik altijd wel fijn vind. Mijn gedachte even weg bij eten. Zo vermoeiend.. 

Was het uiteten wel gezellig? Of kon je je gedachte niet verzetten? 

Wens je toch een fijne nachtrust toe! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD   
MyrthedD

Lieve Mufasa,

Wat een goed nieuws van je hond! Ik ken mensen in mijn omgeving die een hulphond hebben en die daar heel veel baat bij hebben. Wanneer kan je gaan beginnen met trainen samen?
Fijn om horen dat het allemaal goed ging :) 

Maar je pb... Wat naar zeg, ik snap goed dat dat iets oproept ja. Kan je vandaag nog contacten met je pb en dit teruggeven? Zou je dat durven?
Ik hoop dat je ondanks dit toch een beetje hebt kunnen slapen..

Liefs Myrthe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mufasa   
Mufasa
Op 2017-7-18 om 00:43 zei Blackmos:

Wat raar dat je pb zo reageerde!?! Voor het zelfde geldt is er iets vreselijks aan de hand, zeker omdat je aangeeft dit nooit te vragen! Ik zou het zeker met haar bespreekbaar maken als je haar ziet of spreekt. Ik hoop dat je een beetje een goede nachtrust krijgt... 

Wel super leuk van jou en je hond! Toch weer iets on jezelf mee bezig te houden en de focus enigzins te verleggen. Tenminste dat is wat ik altijd wel fijn vind. Mijn gedachte even weg bij eten. Zo vermoeiend.. 

Was het uiteten wel gezellig? Of kon je je gedachte niet verzetten? 

Wens je toch een fijne nachtrust toe! 

Besproken. Er was iemand in crisis. Dat gaat altijd voor. Ik snap het wel. 

Er moeten nog papieren in orde gemaakt worden. Buiten mij om gaat dat. Dus nu nog even geen focus. En ze zei dat de training loodzwaar is. Intensief. 

Ik vind bezig zijn met de hond wel heel fijn, maar hem uitlaten, gaat met heel veel eetstoornis aan de riem. Mijn hond vindt al dat spelen en buiten zijn geweldig.

Uiteten was gezellig. Ging ook goed. Was lekker eten. Sushi. My favorite. 

Na die tijd wel heel erg vol, dat was even moeilijk. Maar het was een geslaagde dag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mufasa   
Mufasa
16 uur geleden zei MyrthedD:

Lieve Mufasa,

Wat een goed nieuws van je hond! Ik ken mensen in mijn omgeving die een hulphond hebben en die daar heel veel baat bij hebben. Wanneer kan je gaan beginnen met trainen samen?
Fijn om horen dat het allemaal goed ging :) 

Maar je pb... Wat naar zeg, ik snap goed dat dat iets oproept ja. Kan je vandaag nog contacten met je pb en dit teruggeven? Zou je dat durven?
Ik hoop dat je ondanks dit toch een beetje hebt kunnen slapen..

Liefs Myrthe

Mijn hond moet nog een medische keuring, en de papieren bij wmo moeten geregeld worden. Is even afwachten hoe snel dat allemaal gaat. Als dat in orde is, kan ik beginnen met de opleiding.

Gedaan en er was een crisis. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mufasa   
Mufasa

Morgen moet ik naar het ziekenhuis. Het is helll in mijn hoofd door traumatisch verleden en raak ervan in paniek en paniek.. ben bang.. doodsbang. Echt doodsbang. Ik heb een vriendin die mee is, pb die mee is. 

Ik had me gewogen omdat ik weet niet, moest.. moest planken als straf. Ben moe en ziek. Frustreert. Ben ik lui.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Blackmos   
Blackmos

Wat naar dat je je zo voelt! Heel veel succes in het ziekenhuis? Wel een beetje kunnen slapen? Fijn dat het uiteten geslaagd is en je toch een beetje hebt kunnen genieten! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD   
MyrthedD

Hoi Mufasa,

Je schrijft dat er een crisis was. Wat zei je pb over wat je teruggaf? Kon je daar iets mee?
Hoe ging het in het ziekenhuis?

Wel lief dat je vriendin mee is, en je pb :) 

Sterkte!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mufasa   
Mufasa
Op 2017-7-19 om 09:58 zei Blackmos:

Wat naar dat je je zo voelt! Heel veel succes in het ziekenhuis? Wel een beetje kunnen slapen? Fijn dat het uiteten geslaagd is en je toch een beetje hebt kunnen genieten! 

Dankjewel. Ik heb 1 nacht redelijk kunnen slapen. Had een logé die even voor mijn hond heeft gezorgd waardoor ik extra medicatie kon nemen. Heel fijn en heel erg lief. Heeft me wel iets geholpen. Afgelopen nacht ben ik van ellendigheid maar met de hond gaan lopen. Het was lekker rustig buiten en aangenaam. Niet zo warm en ook niet koud. Het ziekenhuis.. ja ik moet binnenkort mri laten maken. Maar ik vind het nog lastig om er over te schrijven. 

Op 2017-7-19 om 15:41 zei MyrthedD:

Hoi Mufasa,

Je schrijft dat er een crisis was. Wat zei je pb over wat je teruggaf? Kon je daar iets mee?
Hoe ging het in het ziekenhuis?

Wel lief dat je vriendin mee is, en je pb :) 

Sterkte!

Ze zei dat er iemand op het punt stond om uit het raam te springen en daardoor had ze geen tijd. Dat snap ik wel! Maar ik kan er tegelijk ook weer niks mee. En misschien kan ze beter op dat moment zeggen dat er een crisissituatie is en daardoor geen tijd heeft. Dan kan ik het begrijpen. Inhoud van de crisissituatie ja die gaat me niet aan. 

Ik heb het ziekenhuis overleefd. Maar moet nog vaker terug komen voor meer onderzoek. Binnenkort een mri laten maken en afwachten. 

Ik heb 2 pb-ers. Die mee was is wel fijn, maar snapt zo weinig van me. Maakt opmerkingen over eten, als ik wou dat ik xx kon afvallen. Etc. Ook als ik dissocieer complimenteert ze me met de manier waarop ik met situatie omga. Dat gaf me vriendin terug. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD   
MyrthedD
Op 21-7-2017 om 14:09 zei Mufasa:

Dankjewel. Ik heb 1 nacht redelijk kunnen slapen. Had een logé die even voor mijn hond heeft gezorgd waardoor ik extra medicatie kon nemen. Heel fijn en heel erg lief. Heeft me wel iets geholpen. Afgelopen nacht ben ik van ellendigheid maar met de hond gaan lopen. Het was lekker rustig buiten en aangenaam. Niet zo warm en ook niet koud. Het ziekenhuis.. ja ik moet binnenkort mri laten maken. Maar ik vind het nog lastig om er over te schrijven. 

Ze zei dat er iemand op het punt stond om uit het raam te springen en daardoor had ze geen tijd. Dat snap ik wel! Maar ik kan er tegelijk ook weer niks mee. En misschien kan ze beter op dat moment zeggen dat er een crisissituatie is en daardoor geen tijd heeft. Dan kan ik het begrijpen. Inhoud van de crisissituatie ja die gaat me niet aan. 

Ik heb het ziekenhuis overleefd. Maar moet nog vaker terug komen voor meer onderzoek. Binnenkort een mri laten maken en afwachten. 

Ik heb 2 pb-ers. Die mee was is wel fijn, maar snapt zo weinig van me. Maakt opmerkingen over eten, als ik wou dat ik xx kon afvallen. Etc. Ook als ik dissocieer complimenteert ze me met de manier waarop ik met situatie omga. Dat gaf me vriendin terug. 

Het is lastig zeg dat er die onbegrip is. Dat heb ik ook snel gehad. Snapt je andere pb-er meer van de dingen die bij je spelen?

Weet je al wanneer je de mri moet laten maken?

En heb je tot nu toe een fijn weekend?

Groetjes Myrthe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mufasa   
Mufasa

Ze geven toe dat ik hun eerste cliënt met dis ben. En mijn pb-er staat open om erover te leren. Soms mee te gaan naar afspraken bij traumacentrum. Mijn andere pb-er weet ik het niet goed. Omdat we er feitelijk nooit over praten. Ik kan ook goed om dingen heen praten. En als ik niet bijgestuurd wordt gaat zn gesprek nergens over. We doen vaker administratieve dingen.

Hetzelfde met eetstoornissen, hoewel ik me niet kan indenken dat ze geen andere clienten hebben met eetproblematiek. Bij mij ging het zo lang goed dat de diagnose er afgehaald is. Maar ik heb een enorme terugval. Voorzichtig probeer ik dat aan te geven in therapie. Maar mijn es vind dat niet goed en subtiele signalen pikken ze nog niet op. Psycholoog moet me beter leren kennen denk ik. Volgende week gaat ze 3 weken met vakantie. 

Mri is 13 september. 

Crisisdienst is geweest, noodmedicatie gekregen. Kon allemaal niet meer bolwerken. Heftig spul want ik heb alleen maar voor pampus gelegen. Maakt je een zombie. Maar zo kon ik, hoop ik, chaos in mijn hoofd even doorbreken. En dan nu morgen verder kijken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD   
MyrthedD
8 uur geleden zei Mufasa:

Ze geven toe dat ik hun eerste cliënt met dis ben. En mijn pb-er staat open om erover te leren. Soms mee te gaan naar afspraken bij traumacentrum. Mijn andere pb-er weet ik het niet goed. Omdat we er feitelijk nooit over praten. Ik kan ook goed om dingen heen praten. En als ik niet bijgestuurd wordt gaat zn gesprek nergens over. We doen vaker administratieve dingen.

Hetzelfde met eetstoornissen, hoewel ik me niet kan indenken dat ze geen andere clienten hebben met eetproblematiek. Bij mij ging het zo lang goed dat de diagnose er afgehaald is. Maar ik heb een enorme terugval. Voorzichtig probeer ik dat aan te geven in therapie. Maar mijn es vind dat niet goed en subtiele signalen pikken ze nog niet op. Psycholoog moet me beter leren kennen denk ik. Volgende week gaat ze 3 weken met vakantie. 

Mri is 13 september. 

Crisisdienst is geweest, noodmedicatie gekregen. Kon allemaal niet meer bolwerken. Heftig spul want ik heb alleen maar voor pampus gelegen. Maakt je een zombie. Maar zo kon ik, hoop ik, chaos in mijn hoofd even doorbreken. En dan nu morgen verder kijken. 

Hee mooi mens!

Wat een leuke foto van jou :)
Dis is, een moeilijke psychische ziekte, dat is mijn eigen ervaring ook. Onbegrip en een goede plek vinden met Dis is een hele puzzel. Wel super dat je pb-er zo open staat om erover te leren! Hoe zou je het iets meer concreter kunnen en durven aangeven bij therapie dat je een terugval hebt?
Durf je een mail te sturen oid?

Hou vol meis!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mufasa   
Mufasa
Op 2017-7-24 om 12:39 zei MyrthedD:

Hee mooi mens!

Wat een leuke foto van jou :)

Euhm.. dat is geen foto van mij.. en ik weet niet hoe hij op mijn profiel terecht komt. Ik had namelijk een foto van mijn hond. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mufasa   
Mufasa

Wat een gedoe zeg om een foto te plaatsen. Als hij nog eens verdwijnt zonder aanwijsbare reden. Dan zet ik er geen nieuwe meer op.

Ik heb het aangegeven al enkele maanden nu. Mijn vorige psycholoog wilde me aanmelden bij rintveld. Maar omdat zij weg ging moest de opvolger dit overnemen. De opvolger zei zodra psychiater zich zorgen gaat maken dan gaan we het bespreken. En psychiater zie ik 1x per maand. Er is niets dat rintveld kan bieden dat ik nog niet weet. Heel veel kennis zit er wel.

Spoiler

Het is dit of suicidegedachten (delen met suicideneigingen).. dan is een keus zo gemaakt.

Ik ben onwel geworden bij mijn psycholoog. Ze vroeg hoe het kwam. Ik zei het eten gaat niet erg goed. Och jeetje zei ze. Wat knap dat je hond daar zo goed op reageert. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD   
MyrthedD
11 uur geleden zei Mufasa:

Wat een gedoe zeg om een foto te plaatsen. Als hij nog eens verdwijnt zonder aanwijsbare reden. Dan zet ik er geen nieuwe meer op.

Ik heb het aangegeven al enkele maanden nu. Mijn vorige psycholoog wilde me aanmelden bij rintveld. Maar omdat zij weg ging moest de opvolger dit overnemen. De opvolger zei zodra psychiater zich zorgen gaat maken dan gaan we het bespreken. En psychiater zie ik 1x per maand. Er is niets dat rintveld kan bieden dat ik nog niet weet. Heel veel kennis zit er wel.

Toon verborgen inhoud

Het is dit of suicidegedachten (delen met suicideneigingen).. dan is een keus zo gemaakt.

Ik ben onwel geworden bij mijn psycholoog. Ze vroeg hoe het kwam. Ik zei het eten gaat niet erg goed. Och jeetje zei ze. Wat knap dat je hond daar zo goed op reageert. 

Wat een lieve hond is dat! Is dat nu wel jou hond? :) Hoe heet-ie/ze?
Wat bedoelt ze dat het knap is dat je hond daar goed op reageert? e Heb je een hulphond?
Het is wel lekker onduidelijk zeg. Ze schuiven het allemaal op elkaar af zo te horen. Kan je specifieke duidelijkheid vragen, durft je dat?

Liefs Myrthe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mufasa   
Mufasa

Dat is wel mijn hond. Zijn naam is Skye en hij is vorige week gekeurd om te beoordelen of hij geschikt is als hulphond. Die keuring heeft hij met vlag en wimpel afgelegd, dus wanneer medisch attest er is, 11 augustus is de keuring, en de papieren bij de gemeente rond zijn, kan zijn opleiding starten. Naar verwachting is hij volledig gezond, dus is het alleen nog officieel de papieren regelen. 

Hij is nog niet opgeleid als hulphond, hij is nog een pup eigenlijk. Maar ondanks dat hij nog zo jong is signaleert hij wel dat er iets niet goed is. Mijn psycholoog is gefascineerd door wat huisdieren teweeg kunnen brengen bij mensen, en is heel enthousiast over het idee dat hij mij wss bij emdr (in de toekomst) kan gaan ondersteunen, tijdens de sessies en erna. 

Ik heb vandaag besproken en ze zei dat het niet aan me te zien is, maar dat ze er ook helemaal geen ervaring noch kennis over heeft. Ze stelde voor dat ik het met de psychiater ga bespreken bij eerstvolgende afspraak, na de vakantie. Ze gaf aan dat het mijn coping is en iemand verbieden zijn coping te gebruiken zonder een alternatief te hebben is niet helpend. Ze zei het geeft je een gevoel van controle en dat heb je nodig. Wat zou er gebeuren als je de eetstoornis weghaalt, dan komt er het suïcidale stuk naar voorgrond. Ik moet door een heel moeilijk stuk, met ziekenhuis en nog meer, en ze zei zelfs een gezond mens, zonder trauma's zou daar van slag door zijn, het is niet zo gek dat dit nu gebeurt. Ik ben nog steeds een crisis, maar van opname zal geen sprake zijn, omdat het averechts werkt. Het voelt wel opgelucht. 

Ze vond het frustrerend dat het zo op elkaar afgeschoven werd en ze hoopt dat de psychiater er iets mee kan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD   
MyrthedD
Op 28-7-2017 om 14:37 zei Mufasa:

Dat is wel mijn hond. Zijn naam is Skye en hij is vorige week gekeurd om te beoordelen of hij geschikt is als hulphond. Die keuring heeft hij met vlag en wimpel afgelegd, dus wanneer medisch attest er is, 11 augustus is de keuring, en de papieren bij de gemeente rond zijn, kan zijn opleiding starten. Naar verwachting is hij volledig gezond, dus is het alleen nog officieel de papieren regelen. 

Hij is nog niet opgeleid als hulphond, hij is nog een pup eigenlijk. Maar ondanks dat hij nog zo jong is signaleert hij wel dat er iets niet goed is. Mijn psycholoog is gefascineerd door wat huisdieren teweeg kunnen brengen bij mensen, en is heel enthousiast over het idee dat hij mij wss bij emdr (in de toekomst) kan gaan ondersteunen, tijdens de sessies en erna. 

Ik heb vandaag besproken en ze zei dat het niet aan me te zien is, maar dat ze er ook helemaal geen ervaring noch kennis over heeft. Ze stelde voor dat ik het met de psychiater ga bespreken bij eerstvolgende afspraak, na de vakantie. Ze gaf aan dat het mijn coping is en iemand verbieden zijn coping te gebruiken zonder een alternatief te hebben is niet helpend. Ze zei het geeft je een gevoel van controle en dat heb je nodig. Wat zou er gebeuren als je de eetstoornis weghaalt, dan komt er het suïcidale stuk naar voorgrond. Ik moet door een heel moeilijk stuk, met ziekenhuis en nog meer, en ze zei zelfs een gezond mens, zonder trauma's zou daar van slag door zijn, het is niet zo gek dat dit nu gebeurt. Ik ben nog steeds een crisis, maar van opname zal geen sprake zijn, omdat het averechts werkt. Het voelt wel opgelucht. 

Ze vond het frustrerend dat het zo op elkaar afgeschoven werd en ze hoopt dat de psychiater er iets mee kan. 

Sorry voor mijn late reactie. Ik had het al wel gelezen maar even best druk. Ik hoop dat Skye snel jou officiële hulphond kan worden. Ik heb daar voor mezelf ook over nagedacht, maar toch uiteindelijk vanaf gezien. Toch kan ik wel meepraten over de steun van dieren dat dat echt iets doet als je iets nodig hebt. Ik heb dan wel geen hond, maar wel een konijn en die voelt mij haarfijn aan. Erg bijzonder. 

Na de vakantie duurt nog wel even zeg, heb je een idee hoe je het tot die tijd doorkomt?
Kan je nog bij haar terecht in de tussentijd of niet?

Take care lieve Mufasa.

Liefs Myrthe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mufasa   
Mufasa

Ik kon het topic niet meer terug vinden.

Dankzij mijn hond hoef ik niet meer begeleid te wonen en kan het nu ambulant. Ik heb enorm getwijfeld omdat ik niet afhankelijk wil zijn van mijn hond. Maar in moeilijke periodes is het fijn dat hij mee mag. Met moeilijke afspraken is het fijn als hij mee mag. Met als doel zelfstandiger te worden. 

Ik heb afspraken met spv ter overbrugging. Maar dat is vooral praktisch even kijken hoe het gaat en wat ik nodig heb om de komende dagen door te komen. Dit is disgerelateerd, gaat niet over eten. 

Vanaf 21 augustus is het normale leven aan het terug keren. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mufasa   
Mufasa

Ik heb t aangegeven en antwoord was: als ik je zo zie dan valt wel mee. 

Rest van antwoord is misschien triggerend en kan ik hier beter niet neerschrijven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.