Spring naar bijdragen
AnnaP

Nieuwe indeling forum - update van veranderingen

Aanbevolen berichten

AnnaP   
AnnaP

Beste forumleden,

Het zou jullie niet onopgemerkt zijn gebleven, dat we het forum opnieuw hebben ingedeeld.

Graag willen we hier nog wat toelichting over geven, zodat alles duidelijk en helder is.

Vernieuwingen

In het verleden hadden we 3 categorieën: Ik heb geen behoefte aan hulp, Ik heb behoefte aan hulp, Hersteld? En wat nu? en Voor omgeving/naasten samenvoegen. Hier is één categorie van gemaakt “Community” Wil je weten waar wat nu staat? Volg deze link:

We hebben nu een nieuw gedeelte 'Vragen over een eetstoornis'. Ons doel is om meer mensen te bereiken en we gaan er vanuit dat mensen die rondlopen met vragen over eetstoornissen deze googlen. We hopen dan ook dat er een match komt met ons forum waarbij de vraag stellende antwoord of herkenning vind bij de mensen die over dat onderwerp discussiëren. Dit zorgt er voor dat we ook laagdrempeliger zijn voor mensen die nog in de zoekende fase zitten. We kregen nog wel vragen wat nu precies openbaar is en niet, voor meer informatie volg deze link:

Met de verbouwing aan het forum hebben we ook een aantal nieuwe dingen geïntroduceerd. Dat zijn:

eHealth – Dit is een platform voor therapeuten/vragende om 1 op 1 gesprekken te voeren met therapeuten. Vroeger hadden we hier een openbaar gedeelte voor, echter zijn sommige vragen te persoonlijk en willen we ook voor deze groep hun privacy waarborgen. We zijn bewust dat mensen nu niet ook kunnen leren van vragen van anderen, maar door het openbaar te houden sluiten we ook een groep uit die niet openbaar vragen willen stellen. We merken dat dit wel een succes is, we krijgen veel vragen binnen. Helaas hebben we nog geen tijd gehad om echt duidelijke informatie te geven over hoe het werkt. We hebben hiervoor dan ook een handleiding voor geschreven: 

Fotoalbum – Tijdens de release van vorige maand hebben we ook een nieuwe applicatie toegevoegd “Fotoalbum”. Dit is een plek waar je foto’s kan uploaden en delen met anderen. Tijdens de release hebben we dit opengesteld, maar er kwamen direct vragen hoe het zit met spoiler van foto’s. We hebben dit dit overlegd en ook onderzocht waar dit precies vandaan kwam. Zo kwamen we tot de conclusie dat dit gaande het gebruik van het “Say cheese” topic deze regel (als er een gezicht zichtbaar is moet er een spoiler komen) zelf in het leven is geroepen.

We begrijpen de gedachtegang van spoilers, maar willen deze regel iets versoepelen. De gedachtegang lijkt ons dat we willen voorkomen dat er triggerende foto’s worden gedeeld. We willen daarom foto’s met gezicht toestaan en zullen zelf de foto’s modereren die geüpload worden. Het kan dus zijn dat wij besluiten dat een foto te triggerend is voor het forum. Dit is dus op basis van het oordeel van het team van Ikookvanmij.

Tot slot

We hopen dat iedereen net zo enthousiast zijn als wij. We proberen altijd door te ontwikkelen en zo innovatief mogelijk te kunnen zijn. We gaan komend weekend het forum software ook update. Hierdoor komen leuke nieuwe features. We zullen deze periode dan ook offline zijn, maar zullen nog aankondigen van wanneer tot wanneer ongeveer. 

Voorbeeld is het nieuwe like systeem:

reaction.gif

Alvast bedankt voor jullie aandacht.

Met vriendelijke groet,

@AnnaP & @MarcoH

namens het Ikookvanmij team 

• Like 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SanneS   
SanneS

:D wauw! Het forum is absoluut in gebruik en comfort absoluut voor mij ook in waarde toegenomen, als actief lid in de afgelopen 2,5 jr heb ik veel verandering gezien, mee kunnen testen etc.. en ik wil echt een compliment geven aan het Ik ook van mij team/staff, waarbij ik jullie dankbaar ben, + wil bedanken voor al de inspanningen! 

:D stickers voor het IOVM team! :D 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AnnaP   
AnnaP

Nou dat is een leuke reactie! dank je wel Sanne! @MarcoH deze sticker is ook zeker voor jou bestemd. 

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MarcoH   
MarcoH

Mensen het forum is weer online! :D

• Like 3
  • Thanks 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SanneS   
SanneS

Haha Yes!!!! Ziet er goed uit @MarcoH! 🏆 Sticker voor jou! :lol:

Super grappig dat smiley systeem @MarcoH

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka   
Rebekka

Wauwie complimenten! Forum ziet er goed uit zeg! Voor m'n gevoel meer overzicht in de opmaak en fijn dat smiley systeem :) 

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Elske   
Elske

Sluit ik me bij aan, fijn deze opmaak!

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marion   
Marion

Heel erg mooi @MarcoH Mijn complimenten.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.