Spring naar bijdragen
Mandyhelfrich

Tatoeage

Aanbevolen berichten

Mandyhelfrich

Ik zit er over na te denken om een tatoeage te laten zetten als ik me gevecht achter de rug heb gehad als een teken van, ik ben het gevecht aan gegaan en heb het gewonnen(moet natuurlijk nog gebeuren), hebben jullie ook tatoeages of wat vinden jullie ervan.

Foto hieronder zou ik willen laten zetten:wub:

Screenshot_20170908-212045.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MarcoH

Ik ken dat teken ergens van. Is dat niet het teken van "eetstoornis recovery"? :ph34r:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mandyhelfrich

@MarcoHja dat het teken van eetstoornis recovery, ik vind het zelf een prachtig teken 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

Ik overweeg ook wel eens een tatoeage te nemen. Op de plek waar ik vroeger veel geautomutileerd heb, om de littekens een beetje te verbergen. Ik zou dan een plaatje van een feniks heel mooi vinden. Ben immers zelf ook uit mijn eigen as herrezen ;) Maar ik twijfel en zolang ik twijfel doe ik het niet :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dees0703

Dat teken heb ik als  tattoo op mijn linkerpols. Inmiddels al langer dan twee jaar en voor mij is ie nog steeds enorm motiverend. Ben er erg blij mee. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebecca18

Ik heb net deze week een nieuwe tattoo laten zetten! Ik vind het echt heel mooi! Maar ik zet ze alleen als ik er een betekenis achter heb. Ik heb bijvoorbeeld een diamantje op mijn pols zodat ik nooit vergeet dat ik waardevol ben. En deze week heb ik deze laten zetten, omdat iedereen mooi is als hij/zij is. Perfect op je eigen manier en dat vergeet ik bijna altijd!

IMG_2892[1].JPG

• Like 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebecca18
6 uur geleden zei Jessie:

Ik overweeg ook wel eens een tatoeage te nemen. Op de plek waar ik vroeger veel geautomutileerd heb, om de littekens een beetje te verbergen. Ik zou dan een plaatje van een feniks heel mooi vinden. Ben immers zelf ook uit mijn eigen as herrezen ;) Maar ik twijfel en zolang ik twijfel doe ik het niet :) 

Dat is heel belangrijk! Je moet echt zeker weten wat, waar en of je het wilt! Het staat er natuurlijk wel voor altijd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IV93

Gaaf ! Ik hou van tattoo's :) 
- Ik heb een Gaia op mijn pols toen ik gestopt was met automutilatie op mijn 18de (kracht, wijsheid en liefde);
- Een anker op mijn enkel als symbool voor hoop (zeeman dingetje) & direct als eerbetoon en herinnering aan mijn vader. Hij had een anker op zijn arm, is zeeman geweest en tijdens zijn vermissing hebben we nooit de hoop opgegeven hem terug te vinden;
- Een bloesemtak met vogel op mijn rechterdij als herinnering aan mijn eerste lange reis alleen, omdat ik het mooi en vrouwelijk vind & omdat het littekens covered;
- Een Poppy & lavendel op mijn linker bovenaan omdat ik het gewoon mooi vind en het littekens covered :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marjolein
Op 9-9-2017 om 08:35 zei Jessie:

Ik wil ook een tattoo over mn littekens (binnenkant onderarm). Het liefst een grote hamsa hand. Maar heb net 2 nieuwe tattoos dus dit jaar wordt het m niet, Hihi. 

Ik heb van de zomer onder andere de tekst "ahimsa" laten tatoeëren, op de plek waar je bh bandje zit. Intieme plek en alleen voor mij. Ahimsa betekent "geen geweld" in de breedste zin van het woord. Dus geen geweld naar anderen, maar ook niet naar jezelf (!) en niet naar dieren bijvoorbeeld. Maar ook geen geweld naar jezelf qua gedachten. Voor mij betekent deze heel veel <3 en dat ie in Bali is gezet maakt het nog veeeel mooier.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hope12

Ik heb op mijn ribben 'fearless' laten tatoeëren toen ik in mijn tussenjaar na een hele lange tijd mij eindelijk sterker voelde dan de es en deze bijna niet meer nodig had. Ik heb deze tattoo laten zetten om mijzelf eraan te herinneren dat ik nooit meer terugwil naar waar ik vandaan ben gekomen met mijn anorexia. Ik ben toen zo bang geweest en heb mij zo alleen gevoeld. Het belangrijkste voor mij wat ik uit mijn eerste behandeling heb gehaald is dat alles in je leven tijdelijk is: geluk, blijdschap, verdriet, maar dus ook angst en als je weet dat die angst weer weggaat, hoef je eigenlijk niet meer bang te zijn. :)

Ook heb ik een unaloome op mijn pols. Deze staat voor mij voor de pad van mijn leven, die soms erg verwarrend kan zijn, waarbij je niet meer weet welke kant je eigenlijk op moet, het gevoel te hebben in rondjes te lopen, maar uiteindelijk vindt je de weg en komt alles goed.

Als ik echt helemaal genezen ben van mijn es wil ik ook nog een lotus op mijn rug laten zetten. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.