Spring naar bijdragen
Unicorn26

Het gaat niet goed

Aanbevolen berichten

Unicorn26

Ik wil geen negativiteit verspreiden, ik wil gewoon even stoom aflaten. Ik had een zware terugval een jaar geleden( ik heb anorexia) en in ongeveer 7 maanden ben ik voldoende aangekomen en was het ondergewicht verwaarloosbaar. Ik ben nu bijna 5 maanden "gezond" en ik voel mezelf weer terugglippen in mijn oude gewoontes. Ik heb in deze 5 maanden nogal veel eetbuien gehad en compenseerde dit telkens. Opeens was ik uit het niets wat kilo's kwijt en ik merk dat ik niet meer kan stoppen... heeft iemand raad?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Irina

Beste @Unicorn26

je bent hier op het forum vrij om overal over te schrijven wat je dwarszit, voel je daar vooral niet beperkt in. 

Wat goed van dat je bij jezelf de eerste symptomen van een terugval herkent en hier om raad vraagt. Maar aan de andere kant vind ik het heel rot voor je dat het niet goed met je gaat. Ik ben benieuwd hoe het jou destijds is gelukt te herstellen van je eetstoornis, heb je hier professionele hulp bij gehad? Wat heeft jou destijds helpen herstellen? En wat heeft ervoor gezorgd dat je nu weer in je oude gewoontes bent teruggevallen? 

Liefs, Irina

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD

Heej Uniicorn,

Spuien en stoom afblazen is op dit forum ook gewoon welkom! Goed juist dat je hier om hulp vraagt!
Zoals Irina al vraagt ben ik ook benieuwd of je weet waardoor het komt dat je in oude gewoontes bent terugggevallen?

Hou vol!

Liefs Myrthe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hanneke

@Unicorn26 ik lees net je berichtje, even benieuwd hoe de afgelopen week voor je is geweest. Ik hoop dat je mensen in je omgeving hebt die je in vertrouwen kunt (durft te) nemen om te vertellen hoe het (echt) met je gaat.

Warme groet, Hanneke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.