Spring naar bijdragen
Mandyhelfrich

Brief aan de eetstoornis

Aanbevolen berichten

Mandyhelfrich

Ik ben bezig met een brief te schrijven aan de eetstoornis, voor als ik straks hersteld ben, nog eens kan lezen waarom ik echt nooit meer terug wil naar die tijd. Wat zouden jullie in zo'n brief zetten? En maken jullie ook een brief? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marloes97

Wauw wat een mooi idee zeg! 

Ik zou er in beschrijven hoe het voelt op dit moment en waarin je es je belemmerd. Maar ook in wat je geleerd hebt en meeneemt van deze tijd en wat je hoopt te hebben bereikt als je de brief eens terugleest. Succes :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ingrid1971

Hoi Mandy,

Ik zou de brief beschouwen als een dag uit het leven van.... of een bladzijde uit je dagboek...

Ik heb een dagboek bij moeten houden in die tijd en als ik dat lees, dan denk ik...ben ik dit?

Succes, je kan het.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hanneke

Lukt het met je brief Mandy? Ik kom soms ook nog wel eens een mailtje of wat dagboek schrijfsels tegen uit de tijd dat ik een eetstoornis had, de wanhoop, de chaos, de constante gedachtenstroom en de onrust en de eenzaamheid, zijn dingen daar zeker in terug te lezen zijn. 

Mooi idee en misschien werkt het ook heel helpend om dat er allemaal eens 'uit te schrijven'. Succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mandyhelfrich

@Hannekehet lukt opzich wel met de brief, soms is het emotioneel erg lastig en dan stop ik er ook mee en ga een ander moment wel weer verder, ineens worst het duidelijk wat zo'n ziekte allemaal met je kan doen. Na een lastige dag vindt ik het ook wel fijn om iets op te schrijven, om even alles los te laten

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD

Wat zou JIJ in die brief willen zetten ipv dat je het aan ons vraagt? Het wordt JOU brief en niet eentje met inspraak van ons erin. JIJ zet erin wat JIJ kwijt wil aan je eetstoornis! Dat werkt echt het beste! Enne.. De brief hoeft niet perfect te zijn, of goed georganiseerd. Al is het 1 grote warboel, als het jou helpt, dan is het goed want daar gaat het om!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.