Spring naar bijdragen
AnnaP

Afscheid Anna

Aanbevolen berichten

AnnaP

Lieve forumleden,

Heel gek om dit berichtje te posten…
Binnenkort neem ik na vijf jaar afscheid van mijn rol van het forum. Het was tijd voor een verandering voor mij. Ik heb een nieuwe baan gevonden en daar heb ik veel zin in. Ik ga werken voor een organisatie die bemiddelt tussen daders en slachtoffers, om emotioneel herstel te bewerkstelligen. Dat lijkt me ook heel mooi en nuttig werk.

Toch voelt het ook heel dubbel om afscheid van het forum te gaan nemen. Vijf jaar geleden begon ik met mijn baan bij Human Concern en wist ik nog nauwelijks iets over eetstoornissen en fora. Ik dompelde er helemaal in onder en vond direct de sfeer op het forum heel erg fijn. In de 5 jaar is het forum enorm gegroeid. Ik vond het heel erg bijzonder om leden te zien komen en heel vaak beter weg zien vertrekken. Ik wil jullie bedanken voor je openheid en kwetsbaarheid. Vooral heel bijzonder dat ik mee mocht lezen en een stukje mee mocht reizen op jullie reizen naar herstel. Ik hoop dat als je worstelt met een eetstoornis, je de hoop op herstel kunt behouden.

Ook wil ik jullie bedanken voor jullie betrokkenheid, zo lief hoe jullie met mij mee leefden toen ik zwanger was bijvoorbeeld! Ik heb veel van jullie mogen leren en vind jullie stuk voor stuk bijzondere mensen.

Verder wil ik op deze plek het team van ervaringsdeskundigen en therapeuten bedanken. Zij staan bijna 24/7 klaar voor een advies en steunende woorden. Jullie zijn top! Ook @MarcoH wil ik bedanken, hij is het technisch wonder achter het forum, zonder hem was er geen forum geweest!

Op het forum zal @Marlin mij voorlopig als forumleider vervangen. Veel succes Marlin ik hoop dat je het forum net als ik als een warm bad zult ervaren! 

Ik wens iedereen heel erg veel geluk, gezondheid en vooral veel liefde toe! 

Lieve groet,

Anna

Afbeeldingsresultaat voor anna pastor

• Like 5
  • Thanks 3
  • Sad 6

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dees0703

Lieve Anna,

Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe baan & wil je bedanken voor al het werk wat je hebt gedaan!

Liefs!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Miryanna

Bedankt voor al je inzet hier lieve @AnnaP ! En heel veel succes met je nieuwe baan

Liefs

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cobra

Lieve Anna,

Ah wat jammer, maar wat mooi dat je een nieuwe uitdaging aangaat. Je bent een fantastisch mens en ik ben blij dat ik je heb leren kennen toen ik nog bij HC in behandeling was.

Bedankt voor de smeerkaas en de siroop  :)  (wellicht weet je nu wel wie ik ben)

Veel liefs X

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AnnaP
Zojuist zei Cobra:

Lieve Anna,

Ah wat jammer, maar wat mooi dat je een nieuwe uitdaging aangaat. Je bent een fantastisch mens en ik ben blij dat ik je heb leren kennen toen ik nog bij HC in behandeling was.

Bedankt voor de smeerkaas en de siroop  :)  (wellicht weet je nu wel wie ik ben)

Veel liefs X

hahaha ik dacht who the... is Cobra maar de siroop vergeet ik nooit ;) 

Je bent zelf ook een fantastisch mens! Vergeet niet wat je allemaal hebt bereikt en wie je bent! 

liefs 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SanneS

@AnnaP woowwww wat vind ik dit jammer zeg dat jij het forum gaat verlaten! 

Jij hebt veel voor het forum gedaan en ook voor HC! 

Heel veel succes gewenst met je nieuwe job!! Ik ben je dankbaar voor wat je voor mij hebt gedaan! :) 

enne... kom je nog wel een keertje op het forum spieken? ^^ 

lieve groet en knuffel

Sanne

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
flowi

Hoi Anna, ook ik vind het heel erg jammer dat je vertrekt :( ondanks dat ik het natuurlijk ook wel begrijp. 

Ik wil je bij deze dan ook ontzettend bedanken voor je tomeloze inzet hier op het forum en alle tijd die je er (ook privé) in hebt gestoken.

Het feit dat ik (en velen hier vermoed ik) het zo jammer vinden zegt denk ik alles over hoe je je hier, in al die jaren op het forum, als administrator of beter gezegd; als het "warme" mens @AnnaP hebt neergezet: 

Je lieve en wijze woorden in zo veel verschillende topics, je geschreven blog(s) op de site van HC, video(s) op YouTube,  je uitgewerkte chat-samenvattingen, en zo kan ik nog wel even doorgaan zal ik iig niet vergeten !!

Ik gun je dan ook heel veel geluk en plezier met je nieuwe baan en natuurlijk ook daarbuiten.... (en ook ik hoop stiekem dat je nog wel eens komt "spieken")

Thnx voor alles :)

Grtz floris

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! 

Dankjewel voor je ondersteuning en inzet  op het forum!

Heel veel goeds en succes gewenst! 

Liefs 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jillie

Jammer dat je weggaat, maar begrijpelijk dat je soms toe bent aan verandering!

Bedankt voor je bijdrage hier op het forum!

En heel veel succes en plezier met je nieuwe baan, die overigens ook als een heel toffe job klinkt (tof klinkt een beetje misplaatst gezien de doelgroep van je werk, maar ik weet niet welk woord ik er anders aan moet hangen ;)). Het lijkt me in elk geval belangrijk en waardevol werk wat je hoopt te gaan doen!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marjolein

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! :D Klinkt echt als een mooie en waardevolle uitdaging zeg, wauw. Je zal daar een mooie toevoeging zijn denk ik :) 

Maar ik moet zeggen dat ik het wel erg jammer vind dat je weggaat hoor, hihi. Jij bent voor mij echt deel van HC. 

In ieder geval superbedankt voor alles, Anna! Voor alles op het forum, op de chat maar ook buiten de online wereld. & Lief dat ik af en toe mocht helpen hier en daar :) 

Heel veel geluk toegewenst, liefs!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ingrid1971

Hoi Anna,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Soms is het tijd om een nieuwe uitdaging aan te gaan en als je een kans krijgt om je verder te ontwikkelen en te ontplooien dan moet je die pakken. Wel gaaf wat je nu weer gaat doen, zo klinkt het wel in ieder geval.

Bedankt voor je positieve bijdrage als forumleider...

En succes in de toekomst met je carriere  en als moeder.

xx Ingrid

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marion

*zit met open mond naar beeldscherm te staren en moet nog even bijkomen van dit bericht*

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marjolein
2 minuten geleden zei Marion:

*zit met open mond naar beeldscherm te staren en moet nog even bijkomen van dit bericht*

Dat had ik vanmiddag, ik had ook even tijd nodig om te kunnen reageren, hahaha

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marion

Ja, ik ben er echt even stil van. 

Maar van harte gefeliciteerd, Anna, met je nieuwe baan. En wat voor baan! Dat klinkt heel bijzonder, maar zeker iets voor zo'n liefdevol iemand als jij bent, want dat is wel iets wat ik van het begin af aan van jou meekreeg: warmte en liefde. Dat straal je uit en dat ben je. Ik ga je vreselijk missen. Dank je wel voor alles. X

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maartje

Hey Anna

Sjonge...wat een bericht!

Enerzijds geweldig voor je! Wat een interessante nieuwe baan, en wat een uitdaging!! Ik weet zeker dat je hier goed in bent!

Anderzijds, ik ga je missen!!!! Je bent een mooi en lief mens en echt betrokken, in al die jaren heb ik dat wel gezien! Ook buiten werktijd stak jij tijd en energie in dit forum en mede door jou is dit altijd een plek gebleven waar iedereen welkom is!

Heel erg bedankt voor al je tijd en inzet!

Lieve groetjes

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AnnaP

Jee hier word ik wel verlegen van, wat een lieve berichten! Ik ga jullie ook zeker missen en kan het waarschijnlijk niet laten om af en toe even te komen spieken hoe het iedereen vergaat. 

Bedankt voor jullie superlieve woorden! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ingrid1971

Ha ha spieken moet je zeker doen. 1 ding moet ik je na geven, als iemand die geen es heeft gehad. kan jij je heel goed inleven in iemand met een es.:P.

Ik dacht ook dat jij een es had gehad, wist niet beter toen je zei dat het niet  het geval was, moest ik toch even nadenken klopt het wel wat ze zegt.:o.

Ik denk dat jij zeker je plek zal gaan vinden in je nieuwe baan met veel inzet en het hart op de goede plek.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Xtina

Heel erg bedankt en heel veel succes met je nieuwe baan @AnnaP

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cady

Wat jammer dat je weggaat, Anna! Ik ga je ook zeker missen. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Daar kunnen ze een warm en betrokken persoon als jij vast goed gebruiken.
Veel liefs en heel veel geluk toegewenst! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marlin

Hoi lieve leden van het forum,

Wat een hartverwarmende reacties van jullie richting @AnnaP. Dat laat direct zien hoe betrokken jullie zijn. Waanzinnig! Ik heb direct het gevoel dat ik in een mooie 'familie' terecht kom en stel mijzelf dan ook graag aan jullie voor. Mijn naam is Marlin Goethals en ik ben 27 jaar oud. Ik ben werkzaam bij Marcommit, het PR-bureau wat heel veel samenwerkt met Human Concern. Afgelopen week heeft Anna mij al heel veel laten zien op het forum, zodat ik er net zo voor jullie kan zijn als Anna altijd is geweest. Wil je graag iets over mij weten? Ik ben een open persoon dus beantwoord jullie vragen met liefde.

Lieve groet,

Marlin 

• Like 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Claire'

Hey Anna,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik hoop dat je er een leuke tijd zult hebben. 

Ook ik vind het jammer dat je hier weg gaat. Ik kom hier niet zo veel meer de laatste tijd, maar je 'hoort er bij'. Dus wel jammer.

Heel veel succes & het ga je goed.

Liefs, Claire 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ashley510bl

Hoi Anna,

alleereerst gefeliciteerd met je nieuwe baan. Jammer dat je stopt met het forum (hc).

heel veel succes lieve Anna 

liefs 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maartje
5 uur geleden zei Marlin:

Wat een hartverwarmende reacties van jullie richting @AnnaP. Dat laat direct zien hoe betrokken jullie zijn. Waanzinnig! Ik heb direct het gevoel dat ik in een mooie 'familie' terecht kom en stel mijzelf dan ook graag aan jullie voor. Mijn naam is Marlin Goethals en ik ben 27 jaar oud. Ik ben werkzaam bij Marcommit, het PR-bureau wat heel veel samenwerkt met Human Concern. Afgelopen week heeft Anna mij al heel veel laten zien op het forum, zodat ik er net zo voor jullie kan zijn als Anna altijd is geweest. Wil je graag iets over mij weten? Ik ben een open persoon dus beantwoord jullie vragen met liefde.

Lieve groet,

Marlin 

Van harte welkom Marlin!!!

Wat fijn dat jij Anna komt opvolgen! Dat lijkt me niet makkelijk voor je!

Ik hoop dat je je thuis gaat voelen hier!!

Hartelijke groet

Maartje

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Julia17

Wow dit zag ik niet aankomen. :blink:

Voor mij hoor je wel heel erg bij het forum, @AnnaP!! In ieder geval bedankt voor de afgelopen jaren, en heeeeel veel succes bij je nieuwe baan! Lijkt me inderdaad erg mooi en nuttig werk. 

Liefs

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SanneS
Op 27-10-2017 om 15:04 zei Marlin:

Lieve groet,

Marlin 

Welkom ! :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.