Spring naar bijdragen
AnnaP

Afscheid Anna

Aanbevolen berichten

Miryanna

Welkom @Marlin ! Ik hoop dat je je snel thuis zult voelen hier . Wat leuk dat je hier bent ;)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka
Op 26-10-2017 om 12:36 zei AnnaP:

was tijd voor een verandering voor mij. Ik heb een nieuwe baan gevonden en daar heb ik veel zin in. Ik ga werken voor een organisatie die bemiddelt tussen daders en slachtoffers, om emotioneel herstel te bewerkstelligen. Dat lijkt me ook heel mooi en nuttig werk.

Heel erg jammer dat je je taak gaat neerleggen bij hc/het forum. Heel erg bedankt voor je inzet de afgelopen jaren. Ik wens je het allerbeste in je nieuwe job, hopelijk gaat het je weer een mooie nieuwe uitdaging geven. Het ga je goed! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Karlijn

@AnnaP Ah wat jammer dat je weg gaat, maar wow wat een mooie nieuwe baan! Althans het klinkt als mooi werk. 

Heel erg bedankt voor alles wat je hebt gedaan in de afgelopen jaren en heel veel succes met je nieuwe baan (en veel geluk voor jou en je gezin)!

a15fd2c417f07f2412d7db20755d2e9d.jpg 

(sorry, ik kon het niet laten :D)

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Espoir*

Lieve Anna, just saying.. Ik ga je missen! Vond het fijn je laatst nog te zien in Bilthoven..!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IV93

O wow - ik ontdek dit dus even superlaat. 
Wat bizar, je bent voor mij echt het gezicht van HC op dit forum. Een hele fijne en positieve vertegenwoordiger en tegelijkertijd onderdeel van dit forum. Ik vind het jammer dat je weggaat, maar ben tegelijkertijd mega enthousiast over je nieuwe baan. Wat een uitdaging en spannende tijd! Het is fijn om door te groeien en mensen door te zien groeien. Heel veel liefde, succes en gezondheid <3 

@Marlin Voor jou natuurlijk een warm welkom. Fijn dat je al regelmatig met Anna mee hebt gekeken. 
Ik ben stiekem wel nieuwsgierig wat jouw raakvlak is met dit forum, eetstoornissen, etc. Gewoon puur uit interesse hoor, geen goed of fout antwoord ;) 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marlin
12 uur geleden zei IV93:

@Marlin Voor jou natuurlijk een warm welkom. Fijn dat je al regelmatig met Anna mee hebt gekeken. 
Ik ben stiekem wel nieuwsgierig wat jouw raakvlak is met dit forum, eetstoornissen, etc. Gewoon puur uit interesse hoor, geen goed of fout antwoord ;) 

Dankjewel! Ja natuurlijk mag jij daar naar vragen. Daar ben ik alleen maar blij om. Samen met het team van Anna doen mijn collega en ik al geruime tijd de PR voor Human Concern. Zelf ligt mijn interesse heel erg bij het gedrag van mensen en daarnaast voeding en sport. Ik heb geruime tijd als Lifestyle Coach gewerkt bij een platform en heb daar meiden (geen mannen) gecoacht op een 'gezonde lifestyle'. Persoonlijk heb ik geen ervaring met een eetstoornis, maar ik heb wel veel mensen om mij heen gezien door mijn werk als coach die ermee te maken hebben of hebben gehad.

• Like 2
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Annerie

Hi Anna,

Wat jammer voor het forum en HC. Dat zal voor iedereen even wennen zijn.......

Maar voor jou vind ik het harstikke leuk! Ik wens je heel veel succes, geluk en vooral veel plezier in je nieuwe baan!

liefs! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sasha85
Op 27-10-2017 om 09:59 zei AnnaP:

Jee hier word ik wel verlegen van, wat een lieve berichten! Ik ga jullie ook zeker missen en kan het waarschijnlijk niet laten om af en toe even te komen spieken hoe het iedereen vergaat. 

Bedankt voor jullie superlieve woorden! 

Ik lees je bericht nu pas maar wil je het allerbeste wensen op je nieuwe job!! Xx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.