Spring naar bijdragen

Behanding/richtlijnen Human concern

Lessonsinlife
 Share

Aanbevolen berichten

Op 26-10-2017 om 19:35 zei Lessonsinlife:

thxs @SanneS

fijn zulke antwoorden! 

wat ik nodig heb.. tja dat is juist het lastige..

op dit moment heb ik een hele fijne arts die me lichamlojk in de gaten houd..

Ik heb al heeeel veel gehad in het verleden..maar helaas door winter depressie vorige winter teruggevallen in overactief bewegen..veel sporten en restricten..

daardoor opnieuw afgevallen naar redelijk wat ondergewicht..

ik heb inmiddels heel wat stapjes gezet..maar merk dat ik nog iets wil..

misschien qua support..

of hc dat voor me bied weet ik niet..

om eerlijk te zijn heb ik geen zin meer in een startgroep waar je leert óver je es.. en deelt...dat heb ik al zoveel gehad! 

en ik heb begrepen dat dit verplicht is?

ik zou graag individueel werken met een t herpeut aan eventueel onderliggende problematiek..

Hoe word er verder omgegaan met lijsten mbt eten? 

wegen? 

is het bvb verplicht de dietiste regelmatig te zien...en elke week te wegen? 

Jouw vragen loop ik eigenlijk ook mee. Ik heb zelf nog maar kort hulp gehad wat mij zeker wel inzichten heeft gegeven maar qua gewicht gaat het alleen maar achteruit. Eén uur in de week lijkt nu niet voldoende en het wordt niet vergoed waardoor mijn ouders verder zijn gaan kijken en bij HC uitkwamen. Een ervaringsdeskundige is voor mij wel echt van belang en dat er vooral naar achterliggende oorzaken wordt gekeken ipv alleen gericht te zijn op eten en aankomen. Zo te lezen op de site gebeurd dat ook?

Ik zou  misschien wel openstaan voor HC, wat ik ook erg eng vind maar het is misschien wel nodig want steeds meer ondergewicht en lichamelijke klachten. Ik ben alleen erg benieuwd hoeveel en hoe vaak ik zou  moeten komen. Startgroep is één keer per twee weken een dagdeel zag ik? Is dit een vaste dag? En hoeveel tijd ben je verder nog kwijt? Ik zou graag nog blijven werken namelijk en vind het sowieso erg spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld

Nu aanmelden
 Share

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.