Spring naar bijdragen
Mandyhelfrich

Autisme

Aanbevolen berichten

Mandyhelfrich

Aankomende dinsdag heb ik een paar testjes om te checken of ik autisme heb, hier had me therapeute de aanleiding voor en ik zelf ook. Ik heb veel moeite om contacten te maken met mensen en vind het lastig als dingen niet gaan volgens de planning. Zijn er mensen hier die dit ook hebben, en ook ervaring hebben met autisme en dit combineren met een es. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
lianne88

Ik heb zowel de diagnose adhd als autisme. Reageer later even uitgebreid! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Elske

Hier is ook al een topic over:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mandyhelfrich

@lianne88ik ben erg benieuwd naar jou verhaal en hoe je er mee omgaat om een es te hebben

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD

Wat een goede vraag! Ik kan je hier niet bij helpen. Ik hoop dat Lianne je kan helpen met haar verhaal en inderdaad zoals Elske al zegt: misschien heb je ook iets aan dat andere topic!

Ik wens je sterkte toe!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
lianne88
Op 12-11-2017 om 11:25 zei Mandyhelfrich:

@lianne88ik ben erg benieuwd naar jou verhaal en hoe je er mee omgaat om een es te hebben

Ik zie alleen dat dit het openbare gedeelte is, dus ik tag je even in het autisme topic oke!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mandyhelfrich

Heb nete eerste gesprek gehad om te testen of ik autisme heb. Soms best wel confronterend, die vragen laten je wel nadenken over bepaalde dingen. Heb over 2 weken weer een gesprek, we hadden vandaag niet genoeg tijd om alles in een keer af te ronden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lessonsinlife

Mijn therapeut eerder gaf ook aan dt ik mogelijk een vorm v vrouwelijke autisme had... nooit aan gedacht...

ik ben best sociaal, maar ook erg een eenling... ik vind het moeilijk contacten heel diepgaand te laten komen, en heb wl veel behoefte aan structuur..

ik doe dingen ook erg graag op mijn manier... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.