Spring naar bijdragen
Marlin

Vertrek Marion als ervaringsdekundige

Aanbevolen berichten

Marlin

Lieve forumleden,

Vorige week heeft Marion ons op de hoogte gebracht van haar vertrek bij Ikookvanmij. Marion heeft op dit moment aangegeven dat ze haar aandacht en tijd iets anders moet verdelen en dat het forum daar helaas niet inpast.

Via deze weg wil ik namens Human Concern en het team Ikookvanmij haar hartelijk danken voor haar jarenlange inzet. Wij wensen Marion alle goeds toe voor nu en in de toekomst.

Veel liefs,
Marlin

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Dankjewel Marion. Wat goed dat je een keuze hebt gemaakt ter bescherming van je zelf. Heel veel sterkte en alle goeds. Liefs, Linsey

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Liferider

Ohhh :( wat jammer.

Maar ik gun je natuurlijk de extra tijd en energie die je dan over hebt.

Heel erg bedankt voor alles en sterkte!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
maartje1

Aaaah Marion, ik ga je missen!

Ik vond het zoooo fijn dat jij er toen was in het begin. Zoveel vertrouwen, zoveel erkenning..

Ik heb mijzelf destijds echt een beetje aan jou opgetrokken. Omdat jij sneller in de fase 'ik wil herstellen' kwam dan ik. Bij jou kon ik kijken hoe dat een beetje in zijn werk ging. Herstellen.

Zo wist ik een beetje wat komen ging. Had ik een beeld van dat vage begrip 'herstellen'.

Bedankt Marion,

Hopelijk gaat het snel heeeel goed met je!

Liefs,

Maartje

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Julia17

Sterkte lieve @Marion! En dankjewel voor je inzet 😘

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maartje

Lieve Marion @Marion

Je kwam op het forum alsJewel, ik weet zelfs je foto nog, je kwam hier niet om te herstellen in eerste instantie, na een jarenlange strijd en kijk nu eens!

Je bent hersteld en je bent een kei van een ervaringsdeskundige!

Heel naar en erg voor je dat je gezondheid zo moeizaam blijft en ook heel erg voor wat er speelt met je vader (wat je onlangs hier schreef). Ik wil je veel sterkte en kracht wensen en je ontzettend bedanken voor alles wat je (hier) gedaan hebt.

Je bent een Jewel!

xx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sasha85

Veel sterkte Marion de komende tijd! Xx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Miryanna

Dankjewel lieve @Marion voor je inzet! Ik heb je niet veel hier meegemaakt omdat jij net een tijdje wegging toen ik hier kwam maar ik kan me nog wel je berichten op mijn voorstelbericht herinneren. Daaruit bleek ook wel hoe groot jouw inzet hier is (geweest). Heel erg bedankt voor wie je bent! En heel veel succes, sterkte en veel geluk in de toekomst <3

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marjolein

Dankjewel voor alles Marion. 

Ik heb jou altijd heel fijn en waardevol gevonden als ervaringsdeskundige. Ook omdat je, ondanks alles, op geen enkele wijze terug lijkt te (willen/kunnen) gaan naar de eetstoornis. Dat is zo'n groot teken voor mij dat herstel mogelijk is, ook omdat jij zo lang die eetstoornis hebt gehad.

Ik vind je een topper!

Nogmaals bedankt!

En heel veel sterkte toegewenst <3

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lace

@Marion Bedankt voor al je bijdrage, wijsheid en steun. :) Veel succes met wat je nu gaat doen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Xtina

Dankjewel voor alles @Marion

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ingrid1971

Goh Marion, ik vind het dapper dat je voor jezelf kiest. je was hier vaak en je heb een goede bijdrage geleverd aan ieder die hier kwam. Ik ga je missen, maar we weten elkaar te vinden;).

Liefs

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
flowi

Heel erg jammer ................................ :(

Lieve Marion, ontzettend bedankt voor je inzet en inbreng hier op het forum, en natuurlijk begrijpelijk dat je deze keuze maakt.

Maar ik kan gewoon niet ontkennen dat ik het heel erg jammer vind, dat zegt alles over wat jou aanwezigheid hier op het forum iig voor mij betekend heeft dus daarvoor nogmaals een hele dikke dank!

Take care ...

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hanneke

Hi lieve Marion, wat een lieve woorden zijn er al gezegd, je krijgt ze vast nog wel mee. En helemaal terecht, wat heb je je ingezet voor het forum en wat liet je je zien in al je sterkte én kwetsbaarheid (voor en 'achter' de schermen). Ik vind je een mooi mens en wens je heel veel goeds in de dingen die nu je aandacht vergen.

Hanneke

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marion

Wat een lieve woorden allemaal. Dank jullie wel.

Een uurtje geleden te horen gekregen dat mijn vader niet meer te genezen is. De behandeling die nodig is is lichamelijk niet haalbaar voor hem. We gaan ons nu richten op een palliatieve behandeling en verder zoveel mogelijk genieten van de tijd die we nog samen hebben. 

Ik kom hier af en toe nog zeker even rondneuzen, zoals nu, maar ik moet bekennen dat het heel veel rust geeft nu ik dit niet meer als één van mijn vaste dagelijkse taken hoef te beschouwen.

Jullie zijn lief! 

• Sad 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maartje

Oh lieve @Marion wat een vreselijk bericht!!

Veel sterkte en kracht!!!! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

Ah nee :( pas goed op jezelf, @Marion. Veel sterkte de komende tijd, ook voor je ouders en zus.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jillie

Sterkte @Marion. Neem de rust die je nodig hebt! Zeker in deze periode is zelfzorg heel belangrijk. Veel kracht gewenst.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Theo

Heel veel sterkte Marion!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cady

Wat een naar nieuws. Heel veel sterkte Marion. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marjolein

Veel sterkte lieve Marion <3

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sasha85
Op 29-11-2017 om 20:39 zei Marion:

Wat een lieve woorden allemaal. Dank jullie wel.

Een uurtje geleden te horen gekregen dat mijn vader niet meer te genezen is. De behandeling die nodig is is lichamelijk niet haalbaar voor hem. We gaan ons nu richten op een palliatieve behandeling en verder zoveel mogelijk genieten van de tijd die we nog samen hebben. 

Ik kom hier af en toe nog zeker even rondneuzen, zoals nu, maar ik moet bekennen dat het heel veel rust geeft nu ik dit niet meer als één van mijn vaste dagelijkse taken hoef te beschouwen.

Jullie zijn lief! 

Wat erg voor jullie...ik hoop dat jullie ondanks de pijn kunnen genieten van de tijd die jullie nog samen rest. Ik leef met jullie mee. Veel sterkte xx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.