Spring naar bijdragen
Marlin

Check je zorgverzekering!

Aanbevolen berichten

Marlin

Aan het eind van ieder kalenderjaar worden de polisvoorwaarden en vergoedingen door alle zorgverzekeraars bekend gemaakt. Wij informeren je graag over de vergoedingen, zodat je een keuze kunt maken voor een geschikte zorgpolis.

In de afgelopen periode had je de keuze om van zorgverzekeraar of polis te wisselen. Tot uiterlijk 31 december kon je je huidige polis opzeggen en tot 31 januari 2018 kun je een nieuwe zorgverzekeringspolis afsluiten (om met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2018 verzekerd te zijn). Als je van plan bent over te stappen naar een andere verzekeraar is het belangrijk dat je je goed laat informeren.

Meer informatie vind je op onze website.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Liferider

Ik wil mss naar beleef in 2018! Zijn er zorverzekeraars die dit niet vergoeden? Of beter, welke zorgverzekeraars doen dit wel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marjolein

@Liferider Er is sowieso een eigen bijdrage he! Maar ik zit een aantal jaren bij onvz en met HC is dit altijd prima gegaan, ook met Beleef.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Liferider
1 minuut geleden zei Marjolein:

@Liferider Er is sowieso een eigen bijdrage he! Maar ik zit een aantal jaren bij onvz en met HC is dit altijd prima gegaan, ook met Beleef.

Ja, weet ik. ;) thanks. 

Hmmm mijn verzekeraar vergoed hc ook gewoon maar beleef is toch weer anders. Mss beter dit direct morgen met hc te checken.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marjolein
4 minuten geleden zei Liferider:

Ja, weet ik. ;) thanks. 

Hmmm mijn verzekeraar vergoed hc ook gewoon maar beleef is toch weer anders. Mss beter dit direct morgen met hc te checken.

Slim :) 

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marlin

Hi allemaal,

Mochten jullie meer willen weten over vergoede zorg, kunnen jullie deze pagina op de website van Human Concern raadplegen. Wanneer jullie daar vragen over hebben, is het uiteraard geen probleem om telefonisch of per mail contact op te nemen met ons. 

T: 020 – 610 6224
E: info@humanconcern.nl

Lieve groet,

Marlin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.