Spring naar bijdragen
Marlin

2018 betekent voor mij...

Het nieuwe jaar komt er aan, dus ook een nieuwe poll  

54 leden hebben gestemd

1. 1. 2018 betekent voor mij...

• Een nieuw jaar, nieuwe kansen
      25
    • Een jaar vol nieuwe geluksmomenten
      12
    • Niets anders dan normaal
      10
    • Anders (plaats je reactie in het topic)
      7

Aanbevolen berichten

Loes84
Op 23-12-2017 om 00:16 zei Mamalou:

Mijn hart volgen en voor het eerst in mijn leven mijn eigen keuzes maken, wat goed voor mij voelt; ik verlaat mijn gezin.

Weg uit de beklemming en eenzaamheid en verder kunnen in mijn herstel.

Het zal een loodzwaar jaar worden vol angst, verdriet, pijn en problemen maar vol zelfvertrouwen en eigenwaarde.

Ik zat alles van iedereen door te lezen en jee wat heftig ook jouw 2018. Dit zal geen gemakkelijke keuze zijn geweest maar wat knap dat je voor jezelf gaat kiezen. Maar alle gevoelens die erbij komen kijken kan ik me zo goed voorstellen nu me eigen gezin uit elkaar valt en je ook opnieuw moet beginnen al was dit dan niet echt mijn keus. Ik wil je heel veel sterkte, liefde, geluk en kracht wensen voor 2018. Ik hoop dat het je allemaal gaat lukken en je weer happy wordt met jezelf en je leven! Maar je klinkt als een sterke vrouw! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Loes84

Alle anderen uiteraard ook heel veel succes met hun wensen, doelen en dromen! Ik hoop iedereen bereikt wat hij of zij voor ogen heeft. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
AnnoB

2018:

Voor mij een jaar vol nieuwe dingen en veranderingen, eindelijk een eigen "paleisje" in mogen richten. Een trouwdag, huwelijksreis, nieuwe baan en hopelijk een jaar van balans! Grootste uitdaging is ontbijten, dat doe ik nu 3 jaar niet. Oke eerlijk gezegd heb ik die balans uitgesteld naar na de grote dag. Ik kan die stress er nu niet bij hebben nog. Eerst de drukke periode heel doorkomen. Daarna volgt het streven naar stabiliteit! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

@AnnoB geeft jouw eetstoornis je geen stress dan? ;)

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marlin
10 uur geleden zei AnnoB:

2018:

Voor mij een jaar vol nieuwe dingen en veranderingen, eindelijk een eigen "paleisje" in mogen richten. Een trouwdag, huwelijksreis, nieuwe baan en hopelijk een jaar van balans! Grootste uitdaging is ontbijten, dat doe ik nu 3 jaar niet. Oke eerlijk gezegd heb ik die balans uitgesteld naar na de grote dag. Ik kan die stress er nu niet bij hebben nog. Eerst de drukke periode heel doorkomen. Daarna volgt het streven naar stabiliteit! 

Wat een prachtig streven :wub:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jetje1994

Ik ga liever zijn voor mezelf en mijn es vaarwel zwaaien !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zeevrucht

Een 'normaal' gewicht krijgen....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
H.o.p.e.

2018 betekent voor mij:

Leren mezelf lief te hebben.

Dit betekent; naar mezelf luisteren, meer doen van wat mij gelukkig maakt, accepteren als het even niet wil en hulp zoeken als het nodig is.

Maar 2018 is ook een jaar van eerlijkheid. Delen hoe het met me gaat en hierin eerlijk zijn en blijven. Eng, maar het heeft me nu al veel opgeleverd. 

Liefs H.O.P.E.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Happie

Ik heb maar een woord in mijn hoofd en dat is herstellen, maar eigenlijk hoort daar heel veel bij. 2018 staat voor mij in het teken van goed voor mijzelf haan zorgen (mentaal en fysiek) en mijzelf serieus gaan nemen :) Ik ga mijn leven opbouwen en inrichten zoals ik dat wil.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
moon_adamanta

Een nieuw jaar met nieuwe kansen. Een jaar op op gezond gewicht te komen en een gezonde levensstijl aan te leren. Voor mijzelf kiezen en mezelf eigenlijk helemaal ontdekken. Wat wil ik? Hoe zorg ik voor mezelf etc?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.