Spring naar bijdragen
patroklos

ervaringsverhalen

Aanbevolen berichten

patroklos

ik heb me net aangemeld voor een intake bij HC (eerste stap pas hoor), maar heb nog zoveel vragen over de behandeling. Is er iemand (ervaringsdeskundige of iemand hier die bij HC al een behandeling heeft gevolgd) met wie ik kan chatten/mailen of op een andere manier contact kan hebben om wat ervaringen uit te wisselen. Ik ben zelf 38 en heb al sinds mijn 16e een eetstoornis. Zou erg fijn zijn. Zit momenteel na een terugval weer erg vast vooral met eten. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maartje

Je mag altijd PBén!! Zelf ben ik 34 en heb ervaring met HC en jarenlange eetstoornis.

Goed en dapper dat je je hebt aangemeld en welkom hier!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
patroklos

gedaan!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mandyhelfrich

Ik ben zelf geen ervaring bij HC maar wel de ursula eetstoornissen. Ben zelf 19 en heb al ruim 7 jaar en eetstoornis. Als je behoefte heb mag je me altijd een pb sturen. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
xleinx

Welkom! Je mag mij ook een PB sturen hoor.

Ben net als jij 38 en heb sinds mijn 15e een eetstoornis NAO. Inmiddels ruim 2,5 jaar in behandeling bij HC. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wit.

Je mag mij ook PB'en!

Ben 28 en heb 17 jaar een eetstoornis. Ben nu ruim een jaar in behandeling bij HC (daarvoor 5 jaar bij PsyqQ)

Succes!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marlin

Welkom @patroklos,

Wat dapper dat je je hebt aangemeld. Gelukkig zitten hier heel veel liever Ervaringsdeskundigen en Ervaringsprofessionals van HC die jouw vragen kunnen beantwoorden! ( @DeniseS en @Hanneke)

Veel liefs,

Marlin

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
DeniseS

Hallo Patro,

Wat dapper! Je mag zeker altijd vragen stellen hoor! Er is ook een speciaal gedeelte op het forum waarop je vragen kunt stellen aan mij of Hanneke. Dit is het ehealth gedeelte. 

Stuur gerust een berichtje. 

Vriendelijke groet,

Denise

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Elske

Hallo @patroklos,

Je mag mij ook een berichtje sturen als je nog vragen hebt. Ik ben 33, heb sinds mijn 17e een eetstoornis en ben nu 4 jaar bij HC. In ieder geval welkom hier, goed dat je hulp hebt gezocht!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
patroklos
Op 9-2-2018 om 08:19 zei Wit.:

Wit, ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen met HC, maar het lukt me niet om je een pb te sturen. Zou jij mij iets kunnen sturen? Waar ben je bij psyq geweest, wat heb je daar voor behandeling gevolgd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
patroklos
Op 7-2-2018 om 21:14 zei xleinx:

Welkom! Je mag mij ook een PB sturen hoor.

Ben net als jij 38 en heb sinds mijn 15e een eetstoornis NAO. Inmiddels ruim 2,5 jaar in behandeling bij HC. 

Xleinx, kan je mij een pb sturen? heb lukt me niet om te antwoorden op jouw berichtje? Hoe ervaar jij je behandeling bij HC en hoe ziet jouw traject eruit?

Liefs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
xleinx

@patroklos, ik heb je een bericht gestuurd :)

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SylviaVG

@patroklos same here! Je mag mij ook PBen. Ik ben net klaar bij HC en ik kan je van alles vertellen over mijn positieve ervaringen. Ik ben volledig hersteld en voel mij heel blij na de behandeling. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD

Ook mij mag je een berichtje sturen, ik ben nu 2 jaar klaar bij HC en kan je veel vertellen over mijn ervaringen daar.

Ik vind het super tof en knap dat je je hebt aangemeld!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.