Spring naar bijdragen
nemidoonam

GGZ Changes belooft veel komt niks na

Aanbevolen berichten

nemidoonam

Hallo iedereen

zijn er nog meer mensen vandaag die  erg teleurgesteld zijn door ggz changes,wegens financiele problemen kunnen zij geen patiënten aannemen en straten voor mantrose manor 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
lianne88

Ik heb in okt intake gehad maar verder niet met hun in zee gegaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
boekenwurm7

Hallo, mijn naam is Ina en ben de moeder van Olivia, ook wij hebben te horen gekregen dat de beloofde opname in de kliniek in Zuid-Afrika niet door gaat vanwege financiële problemen daar, mijn dochter en ik zijn hevig teleurgesteld, boos en verdrietig tegelijk, dit is eigenlijk nog haar enige hoop, zomaar de grond in geboord. Wat we hoorden is dat er veel meisjes nu in hetzelfde schuitje zitten, het is te triest voor woorden dat de hulp die je zo nodig bent om geld niet door kan gaan. Wij zijn nu op alle manieren bezig om toch nog iets anders te vinden, en dat valt niet mee, lange wachttijden enz. enz. het kost zoveel energie, die we eigenlijk niet meer hopen, maar je gaat door omdat je geen keus hebt.

Ik wens ook alle andere meisjes en jongens die de strijd leveren heel veel sterkte en succes en dat iedereen maar de hulp kan vinden die hij/zij zoekt om beter te worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maartje

@boekenwurm7 welkom hier. Wat verdrietig voor u en uw dochter, zeker als u uw hoop hierop gesteld heeft! Heeft uw dochter wel andere hulp en uzelf?

Sterkte!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.