Spring naar bijdragen
Mandyhelfrich

Psycholoog is ziek

Aanbevolen berichten

Mandyhelfrich

Gisteren zou ik weer een afspraak hebben bij me behandelende psycholoog, hellaas belde ze in de ochtend af omdat ze ziek is, afgelopen tijd merk ik dat ik weer moeite heb om het goede eetpatroon vol te houden, dus had wel gehoopt dat de afspraak gisteren door zou gaan. Nu is de afspraak verplaats naar over 2 weken. Hebben jullie tips om deze 2 weken nog goed door te komen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Samanthax

Ah wat vervelend..Ik zou proberen wat leuke dingen te doen deze aankomende 2 weken. Probeer wat afleiding te zoeken als het wat minder gaat. Verder zou je bijvoorbeeld een lijstje kunnen maken van wat je die week sowieso moet eten en jezelf belonen als het gelukt is :) succes in ieder geval! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maartje

Naar voor je @Mandyhelfrich Je vraagt om tips, maar wat heb jij nodig?

Uiteindelijk doe je het voor jezelf niet voor de psycholoog, wat maakt het lastig voor je om door te zetten en hoe kun je hiermee omgaan? HOe kunnen wij je steunen? 

Ik heb best praktische tips maar soms kan het helpen om te kijken wat jij nodig hebt.

STerkte en hou vol!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Zou het je helpen om haar in de tussentijd wel te schrijven? Ookal komt er niet meteen reactie kan het misschien helpen contact te houden met jezelf, de dingen die bij je spelen. Én toch wat contact te houden met haar, omdat je aan haar gericht schrijft. Alhoewel ze het pas later kan lezen en reageren.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jetje1994

Hmm. heel vervelend! Heb je iets van een boekje/schriftje waarin iets over de vorige sessies staat? Misschien kan je dit dan teruglezen om weer even bewust te worden van de therapie en wat je nu kunt doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
jacueline

Ik zou proberen om leuke dingen te doen met vriendinnen, en heel veel afleiding zoeken, ik denk dat dit helpt. verder zou ik misschien dagelijks in een dagboekje schrijven, als he teven niet zo lekker gaat. papier is geduldig, dan kan je dingen van je afschrijven, dat helpt vaak. En misschien wat ontspanningsoefeningen of zo. het is maar een idee. Heel veel sterkte in ieder geval de komende weken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD

Zou je wel mail contact met je therapeut kunnen hebben misschien? Als ze weer beter is kan ze je terugmailen, zo hoef je niet helemaal 2 weken zonder je pscholoog :)

Verder zou ik zeggen veel afleiding, ga iets leuks doen, heb je dingen die je leuk vind?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.