Spring naar bijdragen
Melissa1983

Zenuwen

Aanbevolen berichten

Melissa1983

Poeh,

Maandag heb ik mijn eerste 2 intake gesprekken bij HC en damn ben zo zenuwachtig er spookt echt van alles door mijn hoofd. Ontzettend last van hartkloppingen en slaap bijna niet alleen als ik een slaappil neem. Ben gewoon zo bang dat ik een No Go krijg,wat moet ik dan.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SylviaVG

Hoi Melissa, wat vervelend om te lezen dat je er wakker van ligt. Maar wat dapper van je dat je jezelf hebt aangemeld! Het is gelukkig bijna maandag. Is er iets wat je zou kunnen helpen om deze dag iets rustiger door te komen? Sterkte!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Melissa1983
1 uur geleden zei SylviaVG:

Hoi Melissa, wat vervelend om te lezen dat je er wakker van ligt. Maar wat dapper van je dat je jezelf hebt aangemeld! Het is gelukkig bijna maandag. Is er iets wat je zou kunnen helpen om deze dag iets rustiger door te komen? Sterkte!

Ja pfff vanacht slaappil ingenomen dus wel beetje geslapen. Ik ga mezelf bezig houden vandaag eerst sporten dan beetje thuiswerken bakkie koffie bij me ouders doen en van mijn kids genieten. 

Dank je wel voor je bericht😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maartje

Alvast heel veel succes met de gesprekken @Melissa1983

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Melissa1983
1 minuut geleden zei Maartje:

Alvast heel veel succes met de gesprekken @Melissa1983

Dank je wel😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Spannend Melissa, dat kan ik me goed voorstellen! 

Sterkte en een goed gesprek gewenst morgen. Ik ben benieuwd! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Melissa1983
1 uur geleden zei Linsey:

Spannend Melissa, dat kan ik me goed voorstellen! 

Sterkte en een goed gesprek gewenst morgen. Ik ben benieuwd! 

Dank je wel @Linsey als ik het trek zal ik morgen vertellen hoe het was😊

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

Veel succes morgen! Ik ervaarde zelf mijn intake bij HC als heel prettig. Er sprak zoveel begrip uit de hele procedure en ik voelde meteen een klik met mijn therapeute. Ik hoop dat jij ook een fijne ervaring hebt morgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Melissa1983
1 minuut geleden zei Jessie:

Veel succes morgen! Ik ervaarde zelf mijn intake bij HC als heel prettig. Er sprak zoveel begrip uit de hele procedure en ik voelde meteen een klik met mijn therapeute. Ik hoop dat jij ook een fijne ervaring hebt morgen.

@Jessie ow zit jij ook bij HC? Ik moet morgen naar amsterdam maar als ik een go krijg word het de bilt. Fijn te horen dat je ervaring goed is, ben heel benieuwd lees ook alleen maar goede verhalen. 

Hoe gaat het nu met jou?

Liefs melis

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

@Melissa1983 niet meer :) Ik ben van 2006 tot 2010 in behandeling geweest bij HC en in die periode is het me gelukt om te genezen van anorexia.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Melissa1983
1 minuut geleden zei Jessie:

@Melissa1983 niet meer :) Ik ben van 2006 tot 2010 in behandeling geweest bij HC en in die periode is het me gelukt om te genezen van anorexia.

@Jessie oww wat fijn zeg voor je,maar wat een lange tijd zeg 4 jaar jeetje. Nu weer aan het genieten van eten? Hoop ook zo dat mij dat weer gaat lukken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marloes97

Hoi @Melissa1983 

Veel succes morgen! Je hebt er nu niks aan maar bijna iedereen is gespannen voor een intake en dat weten de therapeuten ook. Ik heb mn intake bij HC als heel prettig ervaren. Vertel wat jij kwijt wil, meer kan je niet doen! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie
10 uur geleden zei Melissa1983:

@Jessie oww wat fijn zeg voor je,maar wat een lange tijd zeg 4 jaar jeetje. Nu weer aan het genieten van eten? Hoop ook zo dat mij dat weer gaat lukken. 

Vier jaar is niet zo lang, vind ik zelf :) Ja, eten is weer gewoon eten voor mij. Lekker, gezellig en voedzaam.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
SylviaVG

Hey Melissa, ben benieuwd hoe het gegaan is? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Melissa1983
4 uur geleden zei SylviaVG:

Hey Melissa, ben benieuwd hoe het gegaan is? 

@SylviaVG, ja was goed maar ook wel heftig hoor ben niet zo een prater over mezelf dus ja best zwaar.ook wel confrontrerend als er gezegt word dat je somber en depressief ben wat ik zelf ook weet maar om het dan zo te horen😔 Nu volgende week nog 2 gesprekken en dan hoor ik maandag de 12e hoe of wat...

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

@Melissa1983 klinkt in elk geval alsof je serieus genomen werd. Ben je ergens ook opgelucht na dit eerste gesprek of overheerst de heftigheid nog?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marlin

Ik ben trots op je @Melissa1983 dat je je hebt aangemeld én dat je de eerste twee gesprekken hebt doorstaan. Op naar volgende week! Je bent een kanjer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Melissa1983
3 uur geleden zei Jessie:

@Melissa1983 klinkt in elk geval alsof je serieus genomen werd. Ben je ergens ook opgelucht na dit eerste gesprek of overheerst de heftigheid nog?

@Jessie, dat gevoel had ik ook zeker dat ik serieus werd genomen. Ben zeker opgelucht maar de heftigheid overheerst wel, tuurlijk weet ik zelf dat het niet goed gaat maar als het je dan ook zo gezegt word dat je zwaar depressief somber bent en flink in eetstootnis zit is wel pittig om te horen van iemand die je pas 1 x gesproken hebt. 

Nu op naar volgende week en dan hopen op een go.

@Marlin thanks voor je lieve woordjes en je steun ❤

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Wat dapper ben je! Wat een spanningen en je hebt deze stap gemaakt. 

Wel flink pittig dus inhoudelijk. Heel fijn dat je het contact zelf als positief hebt ervaren.

Veel sterkte voor de komende gesprekken! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MyrthedD

Wat ben jij moedig! Super dat je het eerste deel gehad hebt. Ik heb HC als enorm fijn ervaren en ik ben blij dat jij er ook positief over bent.

Volgende week gaat je ook lukken!

Dikke knuffel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.