Spring naar bijdragen
Daphne86

waardeloos

Aanbevolen berichten

Daphne86

gisteren op de weegschaal gestaan. 51.2 ik schrok, en nee niet omdat ik te dun ben, maar omdat het te veel is. ik dacht allang onder de 50 te zitten.

ik voel me waardeloos, waarom? omdat ik elke dag wel iets eet. en meestal ongezonde dingen.

ik voel me waardeloos, waarom? omdat ik niks kan volhouden.

ik voel me waardeloos, waarom? omdat ik een niks nut ben.

ik voel me waardeloos, waarom? omdat ik elke dag iets eet. 

ik voel me waardeloos waarom? omdat ik het niet waard ben.

soms denk ik was dit het maar ik wil rust in me kop. dingen die me hoofd tegen me zegt zijn niet posetief meer,

ze worden met de dag negatiever. en met de dag banger dat ik me dochter kwijt raak.

en ik weet als ik zo doorga dat dat gebeurt.

maar veranderen lukt niet:(:(:(:(:(:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

Wat rot dat je zo negatief denkt over jezelf :( Je moet echt mini zijn wil dat genoemde gewicht niet te weinig zijn...

Afvallen gaat je niet helpen jezelf beter te voelen. Het zal nooit weinig genoeg zijn. Heb je in het echte leven iemand waarbij je terecht kan met deze gedachten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Daphne86
48 minuten geleden zei Jessie:

Wat rot dat je zo negatief denkt over jezelf :( Je moet echt mini zijn wil dat genoemde gewicht niet te weinig zijn...

Afvallen gaat je niet helpen jezelf beter te voelen. Het zal nooit weinig genoeg zijn. Heb je in het echte leven iemand waarbij je terecht kan met deze gedachten?

Niet echt vriendinnen heb ik niet omdat ik slecht ben sociaal. Me vriend die snapt het niet, die kan zelfs boos worden als ik dit zou zeggen. Dus nee eigenlijk niet stom hè iemand met geen vriendinnen :huh:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

@Daphne86 Ik vind het niet stom, maar het lijkt me wel eenzaam. Waar loop je tegenaan bij sociale contacten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Daphne86

Waar niet denk ik. Ik vind het moeilijk on ze te onderhouden contact met mensen zoeken is niet echt mij ding. Omdat ik toch weet dat mensen me altijd verlaten :rolleyes: en heb als ik vriendinnen heb en lucht mr hart dan hebben hun altijd iets ergers dat vind ik ook niet zo grappig zeg maar. 

En heb ik iets van telefoon angst ofzo als iemand min belt heb ik de moed nodig om op te nemen waarom weet ik eigenlijk niet stomme dingen dus waarom mensen vaak niet met mij vrienden zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Happie

Hoi Daphne86, wat naar dat je die negatieve gedachten hebt over jezelf! Ik herken erg veel in de angsten die je beschrijft. Ikzelf heb van jongs af aan al last van telefoonangst en ook een sterke angst om mensen te verliezen. Ik dacht ook altijd dat ik 'slecht' was sociaal maar ben er steeds meer achter gekomen dat dit kwam door mijn angsten en niet omdat ik geen sociaal mens ben. Het zijn helemaal geen domme angsten die je noemt en je bent ook helemaal niet waardeloos! Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Daphne86

@Happie dank je wel voor je lieve woorden 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.