Spring naar bijdragen
Marlin

Wat ga je doen met Pasen?

Wat ga je doen met Pasen?  

15 leden hebben gestemd

1. 1. Wat ga je doen met Pasen?

• Eitjes zoeken
      0
    • Samenzijn met de familie
      5
    • Brunchen of lunchen
      2
    • Wandelen
      2
    • Anders... (geef je reactie in de comments)
      6

Aanbevolen berichten

Marlin

Wat ga jij doen met Pasen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

Anders nl: 

Vanavond ben ik gewoon thuis, normaal zou ik naar een goede vrijdag kerkdienst gaan maar had maar 2 uurtjes geslapen vannacht. Ben dus te moe. 

Morgen rustig; proberen wat wasjes te doen, schoonmaken enz. 

Zondag is een dag van naar de kerk gaan (als ik daar de energie voor heb en niet teveel pijn heb), wandelen en ga ik glutenvrij lekkers bakken voor maandag voor m'n zusje en mij. 

Maandag zijn we met de hele familie (broers, zussen, ouders, aanhang) bij mijn broer en gaan we iets heel bijzonders doen. Daar zie ik naar uit en tegelijk heel erg tegenop... houd me al twee weken erg bezig. Daarna gaan we samen (paas)lunchen, wel fijn om dan nog anders samen te zijn, te bespreken, te laten bezinken. Dat is wss wel hard nodig erna. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lucy

niet veel bijzonders. Morgen lekker hardlopen, dan met de kindjes wat leuks doen; maandag brunch bij mijn ouders met de fam. Van mij hoeft al het verplichte familiebezoek met feestdagen niet zo, dus we doen meestal 1 gezin per feestweekend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sasha85

Zoals in een ander topic reeds gezegd. Mijn papa en de schoonouders zijn samen met mijn schoonbroer naar ons gekomen. Kindjes hebben paaseitjes in onze tuin gezocht. ( Oudste dochter had al onze ruiten volgeplakt met tekeningen zodat de paashaas ons huis niet zou voorbij gaan) daarna hebben we zelfgebakken wafels gegeten van vanille en chocolade, met aardbeien en slagroom. Gewoon gezellig samen zijn met de familie. De kindjes zijn dan nog even bij een vriendinnetje gaan spelen. Ze hebben echt genoten van deze dag...en ik ook. Een dag om te koesteren. Morgen met Pasen ga ik naar canicross met onze duitse herder. Dus dat wordt een rustig dagje 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vaala

Ik ben 3 dagen alleen. Behalve een half uurtje verpleging op 2 dagen. Vind ik op zich niet erg. Moet uitrusten van weer een drukke week. Maar soms bekruipt op zulk soort feestdagen toch een gevoel van eenzaamheid. Gaat ook wel weer weg, maar toch. Mijn zoon heeft het te druk met zn eigen gezin. Die wil ik ook niks verplichten. Heb ook geen eitjes, paastakken O.i.d. Maar ook dit gaat weer voorbij, zoals alles. Altijd een achterkant van elke situatie. Dat is mijn motto.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Melissa1983

Niet veel, samen met mijn kindjes en mannetje van elkaar genieten. Zijn lekker thuis

Vandaag gourmetten. Overdag eet ik dan alleen eiwitten en vanavond zie ik wel zeg nu heel stoer ga ook stokbrood eten 

Spoiler

Maar als het eenmaal zover is zal het alleen maar mager vlees/vis en rauwkost zijn

Morgen met de kids naar een evenement voor kids en verder gewoon lekker thuis. Van mij hoeven die verplichte dagen niet, heb niks met de feestdagen. Als ik mijn familie wil zien ga ik gewoon langs waneer ik wil of ze komen bij ons langs. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.