Spring naar bijdragen
Roza

Strijd in mijn hoofd

Aanbevolen berichten

Roza

Moe en uitgeput kom ik thuis van een eerste stage dag na een aantal weken vakantie. Normaal gesproken sport ik op o.a maandagen, maar nu is het een gevecht in mijn hoofd of ik het wel of niet moet doen. Aan de ene kant wil ik lekker gaan douchen en uitrusten, maar iets in mij wil dat ik ga bewegen (ondanks dat ik de hele dag met paarden gewerkt heb en onwijs zere benen heb). Deze strijd in mijn hoofd is zo iritant dat ik het graag even wilden delen. Deze strijd ervaar ik ook altijd rondom eten.  Dit zou ik zo graag rustig willen hebben. 

Groetjes, Roza. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

Herkenbaar. Ik putte mezelf zo uit dat ik 's avonds de trappen naar de studentenkamer van mijn toenmalige vriend bijna niet meer op kwam.

Is het gelukt jezelf wat rust te gunnen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Roza

Dat is heftig zeg.

Ja dat wel, ik ben niet meer gaan sporten. Mijn hoofd is hier niet blij mee, maar m'n lichaam wel. Maar doordat ik nu niet gesport heb wil mn hoofd wel dat ik minder eet morgen, maar ik eet al niet veel en heb het nodig om te kunnen werken. (Zo dubbel) 😐

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

Goed dat je ziet dat je het nodig hebt om je werk vol te kunnen houden. Kan dat een motivatie zijn om in ieder geval je gebruikelijke minimum aan te houden (en misschien zelfs jezelf iets extra's te gunnen)?

Wat doe je voor werk? Op een manege? Lijkt me tof om met paarden te werken! Maar ook erg intensief, zeker als je ze ook moet rijden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Roza

Dat is zeker een motivatie ja, ik heb het gebruikelijke gegeten. Iets extra's komt er bij mij niet in, dat kan ik echt niet.

Dat klopt, ik loop stage op een manege. Is zeker intensief ja, maar ik rijd daar zelf niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

Het is al heel wat dat je niet geminderd hebt :)

Blijf je stabiel op wat je eet of is het daarvoor te weinig?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Roza

Idd, bij het avond eten wel, maar vindt dat niet zo erg. 

Jawel hoor, alleen soms merk ik wel echt dat ik minder energie heb en iets minder kracht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.