Spring naar bijdragen
Roza

EetbuišŸ˜•

Aanbevolen berichten

Roza

Shit, ik heb een eetbui gehad en zoveel mogelijk er ook weer uitgegooid. Daarnaast heb ik nog steeds trek in eten, maar voel me zo slecht..

Dit wil ik nooit meer....

Ā 

Wat kan ik doen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

Voldoende en gevarieerd eten. Ik weet dat het flauw klinkt, maar het is niet gek dat je nog steeds zin hebt in eten als je structureel te weinig eet en alles/grotendeels wat je zojuist gegeten hebt er weer uitgegooid hebt. Je maag is leeg en je hebt 'gewoon' honger.

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Hanneke

Ha @Roza, hoe gaat het vandaag met je? Herkenbaar hoor (uit mijn eetstoornis tijd), wat kun je jeĀ  rot en eenzaam voelen na een eetbui. Ik sluit me aan bij wat Jessie schrijft Ć©n ik hoop dat je hulp hebt / zoekt om te helpen ontdekken wat er Ć”chter je drang zit om te (over) eten.Ā 

Goed van je dat je steun zoekt op het forum, 'wens je een fijneĀ dag,

Ā 

Lieve groet, HannekeĀ 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Roza

Hallo Hanneke,

Ā 

Wat lief dat je dat vraagt.

Vandaag ging het goed met me en na mijn eetbui ben ik gewoon weer verder gegaan op de oude tour. En ik weet ergens dat die ook niet okĆ© is maar daar voel ik me nu goed bij.Ā 

Ā 

Ze heeft ook zeker gelijk, maar dat is op dit moment nog echt te moeilijk.Ā 

Ik ben zeker bezig met hulp zoeken en hoor hier woensdag meer over, dus het komt steeds een stukje dichterbij.

Ā 

Groetjes, Roza.Ā 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Hanneke

Fijn te horen dat hulp dichtbij is nu. En het is begrijpelijk dat je op de oude tour verder bent gegaan hoor, dit gedrag ken je en voelt gek genoeg veilig voor jou. Dat is okĆ©! Met hulp kun je hier bij stilĀ staan, ontdekken wat erachter zit, voĆ©len wat je misschien uit de weg gaat en op jouw tijd kijken naar alternatieven in gedrag die helpend zijn.

Ā 

Ik wens je sterkteĀ en vertrouwen toe in dit proces,

Lieve groet, HannekeĀ 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Ɨ

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.