Spring naar bijdragen
Marlin

Over welk thema wil jij graag chatten met Marly van der Velden?

Over welk thema wil jij graag chatten met Marly van der Velden?  

26 leden hebben gestemd

1. 1. Over welk thema wil jij graag chatten met Marly van der Velden?

• De zomer met een eetstoornis
      3
    • Eetstoornissen en zwangerschap
      5
    • Je leven naast een eetstoornis
      18
    • Anders (plaats je reactie in het topic)
      0

Aanbevolen berichten

Marlin

Hoi allemaal,

Ik heb heel leuk nieuws voor jullie! In juli wil Marly v/d Velden heel graag weer komen chatten op ikookvanmij.nl. De definitieve datum laat ik jullie zo snel mogelijk weten. Natuurlijk is het interessant om een mooi thema te kiezen waarover we gaan praten. Wat spreekt jou het meeste aan? Laat het weten via de poll!

Lieve groet,

Marlin

chatsessie-ikookvanmijnl-met-marly-van-der-velden.jpg

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
PeggyV

Wat mooi om te zien dat Marly zich zo wilt blijven inzetten voor het herstel van eetstoornissen en haar connectie met Human Concern op deze manier onderhoudt 🌷 De datum komt meteen in mijn agenda als die bekend is!
Via de poll heb ik gestemd voor het thema 'Je leven naast een eetstoornis', maar misschien is het mooi om dit te combineren met een stukje over het leven na een eetstoornis. Ik heb zelf namelijk heel veel moeite met het loslaten van mijn eetstoornis en alles wat daarbij komt kijken omdat ik bang bent dat er dan niets 'overblijft'. Marly is natuurlijk het perfecte voorbeeld dat er juist meer tijd en ruimte ontstaat voor de dingen die je écht blij maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Horizon

Misschien als onderdeel van je leven naast een eetstoornis: relaties aangaan terwijl je een eetstoornis hebt? Dan doel ik vooral op vragen als wanneer is het goed om (weer) open te staan voor de liefde en hoe veel vertel je iemand als je bijvoorbeeld met diegene date. Kun je een eetstoornis hebben en tegelijkertijd een nieuwe (goede en gezonde) relatie met iemand anders opbouwen? Moet je eerst genoeg van jezelf houden om ook liefde aan iemand anders te geven? Dat soort dingen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Een leven naast de eetstoornis vind ik wel een goed onderwerp, want dat valt niet mee als ik voor mezelf spreek 

En motivatie vind ik ook wel een ding. Zo vaak vallen en opstaan. Het is vaak een jarenlange strijd. Wat helpt je? Wat heb je nodig om (het leven) vol te houden? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

een leven naast een eetstoornis houdt zoveel in... eigenlijk is dat alles omvattend. Want hoe bouw je dan een relatie op en als je die hebt.. en als je (samen) op vakantie gaat,  hoe doe je dat dan allemaal in de zomer met alle uitdagingen en heb je wel een stabiele relatie komt (wellicht) de vraag; eetstoornis en een zwangerschap om de hoek kijken. Zelf ben ik met dat laatste wel bezig. 

verder vind ik het altijd nog wel interessant hoe je dromen, passies, doelen in het leven je kunnen helpen in herstel. Mijn inziens zorgt richting en een doel hebben ervoor dat je focus houdt, hoe verlies je die niet, hoe heeft marly dit ingezet/gebruikt misschien ook wel mbt kinderwens. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marlin

Meiden, wat fijn jullie toevoegingen! Ik ga dit meenemen en hopen er een hele mooie, waardevolle chat van te kunnen maken. Andere ideeën blijven natuurlijk welkom he? :) 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hanneke

Zeker mooie onderwerpen meiden en wat fijn dat Marly tijd maakt voor ons. Ik hoop ook nog even aan te sluiten als dat thuis lukt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.