Spring naar bijdragen
Marlin

Afscheid Marlin

Aanbevolen berichten

Marlin

Lieve forumleden,

Zoals jullie weten heb ik eind vorig jaar tijdelijk de forumleiding overgenomen van Anna. Omdat Human Concern een fantastisch nieuwe Communicatie Adviseur heeft gevonden, wordt het helaas voor mij tijd om afscheid te nemen van het forum en het stokje over te dragen aan @IngeRvT. Mijn afscheid op het forum betekent gelukkig nog niet het afscheid bij Human Concern. Ik ga me nu volledig focussen op de PR-zaken voor deze mooie organisatie!

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de mooie, open en liefdevolle discussies en gesprekken op het forum. Ik ben zo blij dat ik een klein beetje heb meegekregen wat er bij jullie speelt. Ik heb veel respect voor jullie en mocht je worstelen met een eetstoornis, onthoud alsjeblieft dat herstel mogelijk is. Keep faith! 😘 

Daarnaast verdienen het team van ervaringsdeskundigen, therapeuten en @MarcoH ook een bedankje. Zonder jullie zou er nooit zo'n mooi forum bestaan.

Aanstaande vrijdag is mijn laatste dag als forumleider op het forum aangebroken. Inge zal na vrijdag de verantwoordelijkheid op zich nemen. Heel veel succes topper! :) 

Ik wens iedereen heel erg veel geluk, liefde en gezondheid toe.

Lieve groet,

Marlin

• Like 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IngeRvT

@Marlin wat een super lief en eerlijk verhaal!! 😘 Super bedankt voor al die tijd dat je je steentje hebt bijgedragen aan het forum, ook jij bent fantastisch! 😍 Gelukkig hoeven we bij HC geen afscheid van jou te nemen en staan je nog vele mooie werkzaamheden te wachten. Dankjewel voor alles!

@iedereen, ik ga proberen een waardige vervangster voor Marlin te zijn!! 😃 En ik hoop jullie allemaal snel te spreken.

Veel liefs en tot gauw!

Inge 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maartje

Beste @Marlin bedankt voor de tijd en energie die je in het forum gestoken hebt en veel succes met je nieuwe functie.

@IngeRvT welkom! Leuk dat je het forum gaat doen, je bent dus net begonnen bij HC? Veel succes met je nieuwe baan!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IngeRvT

@Maartje dankjewel en wat lief! Ik werk sinds een paar maanden bij HC maar heb me eerder nog niet met het forum bezig gehouden en dat gaat nu veranderen! Dankjewel voor je leuke bericht! 😚

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

@Marlin jammer dat je afscheid neemt :)

vond je aanwezigheid op het forum altijd zo fijn en warm!

maar voor jou is het tijd om een nieuw hoofdstuk te beginnen! Heel veel succes daarbij en alle goeds! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Marlin
1 uur geleden zei IngeRvT:

@iedereen, ik ga proberen een waardige vervangster voor Marlin te zijn!! 😃 En ik hoop jullie allemaal snel te spreken.

Dat gaat je sowieso lukken! 😘 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MarcoH

Bedankt voor het goede werk dat je heb geleverd @Marlin!! Succes met het stuk PR waar je nu op gaat focussen.

@IngeRvT Welkom in het team en succes met het forum! 💪

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jillie

Bedankt @Marlin voor wat je op het forum deed! 

En succes bij het andere werk dat je bij HC blijft doen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Miryanna

Bedankt voor alles lieve @Marlin. Je hebt zo goed werk verricht!! Heel veel succes met je nieuwe ‘taak’! Het gaat vast goedkomen

@IngeRvT Welkom ! Heel veel succes en fijn dat je dit forum gaat ondersteunen! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
flowi

@Marlin Thnx voor je inzet, woorden, en inbreng hier op het forum en natuurlijk heel veel succes voor de toekomst !

@IngeRvT Welkom en ook jij succes uiteraard ! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.