Spring naar bijdragen
IngeRvT

Even voorstellen

Aanbevolen berichten

IngeRvT

Hi allemaal, 

Vandaag neem ik officieel het stokje over van @Marlin. Super jammer dat Marlin ons gaat verlaten maar ik ben heel blij dat zij al die tijd zoveel voor het forum heeft betekend. Marlin, bedankt voor alles!! 😍

Sinds juni 2018 werk ik bij Human Concern aan de communicatie en PR, en ik vind het super leuk! Ik beheer onder andere ook de website en de social media kanalen, dus alle berichtjes die worden geplaatst; daar zit ik achter!😃 Mocht jullie nog tips hebben voor leuke content op de website/op het forum/op social media kanalen dan zijn die altijd meer dan welkom. 

Ik heb heel veel zin om het forum te beheren samen met @MarcoH dus ik hoop jullie allemaal snel te spreken! Vragen? Dan hoor ik ze graag!😄

Veel liefs, 

Inge

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Marlin

Wat een onwijs lief berichtje Inge! Zet hem op topper, ik weet zeker dat jij het forum tot een groot succes maakt ❤️ 

Liefs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IngeRvT

Lieve forumgebruikers, 

De komende twee weken ben ik met vakantie dus zal @Marlin mij twee weekjes vervangen! Heel lief dat zij dit wil doen! En zo snel al nadat jullie afscheid van haar moesten nemen. 😀 Mochten jullie HC willen bereiken of iets willen rapporteren dan kan dat dus via Marlin. 

Tot 8 oktober!

Veel liefs, 

Inge 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Marlin

Lieve allemaal,

Hier ben ik dus weer eventjes! Mocht er wat zijn, weten jullie mij te vinden.

Liefs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.