Spring naar bijdragen

Gedachtes over de invloed van social media.

Isasoev
 Share

Aanbevolen berichten

• Administrator

@Linsey wat fijn om te horen! Hilde is toevallig een cliënt van ons. Is het vinden van herkenning troostend voor jou? 

Fijn om te horen dat je het item van Asli zo interessant vond, ik vind het zelf ook een heel interessant onderwerp. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrator

@NijnB dit lijkt mij inderdaad ook een lastige situatie voor jou. Denk jij dat het zou helpen als je ouders bijvoorbeeld deel zouden nemen aan een betrokkenen groep zodra ze in gesprek komen met andere ouders en betrokkenen? Ik kan me voorstellen dat het een zware taak voor jou is dat jij dit 'oordeel' erbij krijgt. Het is inderdaad vast goed bedoeld, maar daardoor niet minder lastig voor jou. 😔 Daarbij zijn er in een tv-programma natuurlijk maar hele korte fragmenten te zien, en korte shots. Dit is niet te vergelijken met het 'echte' leven met een eetstoornis. 

Moeilijk hoor! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei IngeRvT:

@Linsey wat fijn om te horen! Hilde is toevallig een cliënt van ons. Is het vinden van herkenning troostend voor jou? 

Fijn om te horen dat je het item van Asli zo interessant vond, ik vind het zelf ook een heel interessant onderwerp. 

Ja dat klopt Inge, dat is wel troostend omdat je je dan even begrepen voelt en minder eenzaam. Dat vind ik ook het fijne van hier, op het forum. 

• Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@IngeRvT Interessant artikel, is dit thema (invloed van social media) een idee voor een chat? 

Zelf gebruik ik geen facebook, instagram, snapchat etc. (mis het niet). Vind het fijn om old-school mail contact te hebben 😄

• Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je kunt een opmerking achterlaten als je bent aangemeld

Nu aanmelden
 Share

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.