Spring naar bijdragen
IngeRvT

Nieuwe HC therapeut: Carlien!

Aanbevolen berichten

IngeRvT

Hoi allemaal, 

Sinds deze week is er een nieuwe therapeut van Human Concern op het forum actief, @Carlien! Carlien zal de plaats van Hanneke overnemen en zij heeft veel zin om jullie te ondersteunen en tips te kunnen geven in jullie strijd tegen een eetstoornis. Carlien zal jullie deze week wat meer over zichzelf vertellen. Jullie kunnen altijd bij haar terecht voor vragen, zij kan jullie helpen vanuit haar vak als therapeut. 

Vergeet daarnaast niet dat jullie altijd vragen kunnen stellen/onzekerheden kunnen delen in een privébericht aan onze therapeuten via eHealth. ☺️

Ik wens Carlien veel succes en plezier op ons forum, en aan alle gebruikers de tip om gebruik te maken van Carliens aanwezigheid, ze is er om jullie te helpen! 💪🤗😃 Heb je nu al een vraag? Stel dan vooral je vraag in een reactie! 

Liefs, 

Inge 

• Like 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Carlien

Hoi allemaal, 

Zoals Inge al zei, hierbij stel ik mezelf graag even voor als nieuwe therapeut op het forum ☺️ Ik werk binnen Human Concern met heel veel plezier als ervaringsprofessional, maar vind het ook een hele mooie nieuwe stap om jullie via het forum te mogen bijstaan bij al jullie vragen en verhalen. Ik hecht zelf veel waarden aan openheid, eerlijkheid, een luisterend oor kunnen bieden én krijgen, evenals relativeren en humor gebruiken,  dus ik hierin ben ik er heel graag voor jullie!

Ik zal altijd op alle topics van het forum een kijkje nemen en helpen waar nodig, maar als het fijner voelt om mij 1 op 1 een vraag te stellen, deel dit dat inderdaad via een privébericht in eHealth. 

Wellicht tot spreeks!☺️

Carlien 

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Welkom! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maartje

van harte welkom @Carlien en succes met je werkzaamheden

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jetje1994

Welkom! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Seolenna

Welkom! Fijn dat je er bent!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.