Spring naar bijdragen
IngeRvT

Je hoeft geen jong meisje te zijn om een eetstoornis te hebben. Lees het herstelverhaal van Sil (42 jaar)!

Aanbevolen berichten

IngeRvT

Lieve forumgebruikers, 

Er staat weer een mooi herstelverhaal online op onze website, van Sil (42 jaar). Sil vindt het erg spannend om haar verhaal te delen, altijd leuk om te horen wat anderen van haar verhaal vinden: https://www.humanconcern.nl/ervaringen/persoonlijke-verhalen/ik-een-eetstoornis-nee-toch-ik-was-immers-geen-jonge-meid-1

Ik vind het altijd heel erg dapper als oud-cliënten hun verhaal met ons willen delen. Ik ben benieuwd naar jullie mening! 🤗

Veel liefs, 

Inge 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Kelly84

Super knap dat zij zich zo open durft te stellen. En wat ik helemaal goed vind is dat zij de behandeling heeft durven loslaten en te gaan leren vliegen. Het is vaak zoveel veiliger om bij HC te blijven hangen en je vast te klampen aan iets wat goed en veilig voelt. 

Het is daarbij ook heel herkenbaar dat zij in eerste instantie dacht, wat een onzin 'Ik een eetstoornis?', en dat op deze leeftijd?! Des te moediger om de ES te accepteren en te durven kiezen voor een leven zonder!!

Bedankt voor dit motiverende en hoopgevende verhaal. Ik wens je heel veel kracht en vooral geluk toe. Het is je gegund! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IngeRvT

Hi Kelly, 

Wat een mooie en lieve reactie, dankjewel hiervoor! Wij hopen andere cliënten/mensen met een eetstoornis te motiveren door herstelverhalen te delen. 😊 Ik vind het ook heel knap dat Sil de behandeling zo heeft durven loslaten. Ik ben blij dat we je op deze manier hebben kunnen motiveren!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Seolenna

Super knap van Sil om haar verhaal te delen, om anderen het vertrouwen te. Kunnen geven dat het mogelijk is de relatie met es op te geven. 

En ik ben heel blij voor haar dat ze al zo ver is gekomen en dat het leidt tot een uitdagend en interessant leven. Het leven aangaan, écht leven.

Wellicht was dit niet gebeurd, dat inzicht in het leven, het leven op deze manier, het ontmoeten van deze fijne man, het delen van haar verhaal ten behoeve van anderen als haar ex-vriendinnen, anorexia en orthorexia, er niet waren geweest? Ik hoop dat ze haar ex-vriendinnen ooit kan bedanken bedanken voor het haar leiden naar het leven dat ze nu heeft. 

Bedankt voor het delen Sil! Over 7 jaar ben ik zelf 42 en ik hoop dat ik dan zo ver ben als jij! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.