Spring naar bijdragen
Joëlle

Bloed overgeven

Aanbevolen berichten

Joëlle
Spoiler

Vandaag had ik echt heel veel bloed toen ik ging overgeven. Verder niks, alleen bloed en speeksel. Hoe erg is dit? Moet ik er iets mee?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Kimberly Geerts

Hoi Joëlle, 

Ik zou bij bloed overgeven altijd even de huisarts bellen al is het maar voor advies. Je weet niet of je een wondje in de keel hebt of er iets mis is verder naar binnen. Bellen voor advies kan nooit kwaad, dan kunnen hun beoordelen of het erg is of niet.

Succes Iniedegeval!

Liefs kimberly

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

Inderdaad de huisarts bellen! Ik wil je niet bang maken, want het kan een onschuldig wondje zijn, maar het kan ook iets ernstigers zijn. Het is nu zondag, maar ik hoop dat je niet tot maandag wacht. Er is in het weekend ook altijd iemand bereikbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Heb je nog contact gezocht de de huisartsenpost? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IV93

Bellen inderdaad. Vaak is het onschuldig maar het kan ook ernstig en zeer gevaarlijk zijn! Heb je verder nog pijn?

Heb je gebeld?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
NijnB

@Joëlle heb je gisteren de dokter nog gebeld? Hoop dat alles goed met je gaat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
speranza

Ben net zoals @NijnBbenieuwd hoe het met je gaat en of je al contact hebt gehad met de huisart! Kan mij voorstellen dat je zelf ook bent geschrokken. Hoe gaat het nu met je? 

Liefs Speranza 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
NijnB

Wat lief @speranza dat je aan me denkt, ik heb @IV93 net privé een berichtje gestuurd, veel gebeurd en het gaat ineens hard maar omdat mijn hoofd zo'n warboel is weet ik niet goed onder welke topic het te plaatsen (met spoilers)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IV93
35 minuten geleden zei NijnB:

ik heb @IV93 net privé een berichtje gestuurd, veel gebeurd en het gaat ineens hard maar omdat mijn hoofd zo'n warboel is weet ik niet goed onder welke topic het te plaatsen (met spoilers)

Heb je geantwoord ❤️ ... bijzonder dat je mij een berichtje stuurt en vertrouwd. Dankjewel daarvoor -x-

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
NijnB
Op 15-11-2018 om 15:09 zei IV93:

Heb je geantwoord ❤️ ... bijzonder dat je mij een berichtje stuurt en vertrouwd. Dankjewel daarvoor -x-

Heel moeilijk om me open te stellen en soms moet je je gevoel volgen😍. Lig ziek op bed (griepje) daarom nog niet verder gereageerd, manlief ligt gezellig ziek naast me. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IV93
33 minuten geleden zei NijnB:

Lig ziek op bed (griepje) daarom nog niet verder gereageerd, manlief ligt gezellig ziek naast me. 

Ziek lekker uit ❤️ .... en laat een beetje voor je zorgen (je weet hoe mannen overdrijven haha 😛)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.