Spring naar bijdragen
Alouise

Vreetbuien

Aanbevolen berichten

Alouise

Heb last van enorme vreetbuien 5000+ zo'n 2 keer in de week. Ik kom er maar niet vanaf. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Alouise

Weer dag verpest op bed liggen niet naar buiten, vol gevreten. 6000 calorieen.... aankomen weer dus. Eergisteren ook weer zoveel 1 dag goed en nu weer... Dit is geen leven. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

Dat klinkt heel eenzaam en naar :( Hoe kwam het dat je helemaal niet naar buiten geweest bent?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IV93

Heel naar en verdrietig en eenzaam :(. Wat zou er gebeuren als je op zo'n dag toch besluit nog even naar buiten te gaan?
Vraag het puur omdat ik het zo erg herken uit de tijd dat ik nog eetbuien had. Die eenzaamheid is het ergste!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
speranza

Hoe gaat het nu met je @Alouise? Heb je ook iemand in je omgeving die dit weet en waar jij je verhaal bij kwijt kunt?

Liefs Speranza 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tryingtobreakfree

Hi @Alouise! Ik herken erg wat je hier deelt. Na een vreetbui was mijn reactie altijd om niet meer naar buiten te gaan. Ik verstopte mezelf. Nu leer ik mezelf om zelfs juist wel naar buiten te gaan. Het verstoppen versterkte voor mij enkel mijn negatieve gevoelens. Mezelf verstoppen was mijn makkelijkste uitweg. Wat ik mezelf nu probeer aan te leren is dat ik ondanks die eetbui het wel verdien om naar buiten te gaan. En jij verdiend dat zeker ook! Ik zeg niet dat het altijd lukt, maar elke stap vooruit is een overwinning :)

Hoe is het nu met je? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.