Spring naar bijdragen
IngeRvT

Heb jij goede voornemens voor 2019?

Heb jij goede voornemens voor 2019?  

20 leden hebben gestemd

Deze peiling is gesloten. Er kan niet meer worden gestemd.
  1. 1. Heb jij goede voornemens voor 2019?

• Nee, ik laat het nieuwe jaar op me afkomen
      14
    • Ja zeker! Namelijk: (reageer in het topic)
      6

Aanbevolen berichten

Jillie

Nee, ik doe niet aan goede voornemens. Elke dag is een nieuwe dag en een nieuwe kans, dat hoeft niet persé per jaar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
speranza

Heb ook niet dat ik het nieuwe jaar echt als een nieuw begin zie. Wel dat ik de stijgende lijn vast wil houden! Heb wel nagedacht over dingen wat ik wel als een soort van 'voornemen' heb. Ik wil namelijk meer dignen ondernemen en doen die ik leuk vindt en die mij energie geven. En nee dat is niet hangen voor de tv en mobiel.. Maar bewust vaker gaan piano spelen, boek lezen, creatief bezig zijn.. Ook hoop ik meer sociale activiteiten te gaan doen!  Dus ergens wel een voornemen.. Lekker veel geniet momentjes gaan verzamelen! 

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IngeRvT

@speranza wat een mooi nieuw voornemen! ❤️ Zo leg je jezelf niet teveel druk op maar zorg je wel dat je je bewust bent van dingen die je goed doen, en die je kunnen helpen de stijgende lijn in stand te houden. En GOED plan om minder voor de tv te hangen en op je mobiel te zitten. Ik ga dat ook proberen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cor13n

Normaal gesproken doe ik niet aan goede voornemens maar het afgelopen jaar was echt heel rot en ben echt blij dat het voorbij is. Het voelt dit jaar wel als een nieuw begin, mede doordat ik net begonnen ben met therapie en de situatie op mijn werk iets verbeterd is door een nieuwe teamleidster.

Ik ga mijn ES verslaan en beter leren omgaan met mijn emoties zodat ik de AM niet meer nodig heb 💪🏻

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

Mijn voornemen is om met het overlijden van m'n broer in zicht, daar zo goed als mogelijk, in wat binnen m'n mogelijkheden ligt, mee om te gaan. Daarmee hoop ik ook creatief iets te doen en dit ook te kunnen doen om anderen daarmee te helpen. Hoe weet ik nog niet helemaal. Maar ik schrijf nu oa voor iemand z'n blog. 

Verder werk oppakken als het fysiek weer een beetje gaat (heb net weer een operatie achter de rug)

Verdere speciale doelen heb ik (nog)niet... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mamalou

Mijn voornemen is om niet te gaan lijnen

Spoiler

Alle reclames over gezond, fit en afvallen triggert mij enorm en nog niet te spreken van alle mensen om mij heen die wel een of ander dieet volgen nu.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jessie

@Mamalou echt he! De omslag in reclames na oud en nieuw is zo opvallend altijd. Succes met je voornemen! En lekker wegzappen tijdens irritante reclames ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IngeRvT

@Rebekka wat verdrietig om te horen over je broer, ik wens je ontzettend veel kracht en sterkte! En ik hoop dat je nog wat mooie momenten samen kunt hebben. 💓 Knap van je dat je hierin goede voornemens hebt, in hoe je hier mee om wil gaan. Dit klinkt al als speciale doelen voor mij.. en laat een berichtje achter op het forum als je onze steun nodig hebt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IngeRvT

@Mamalou wat een topvoornemen! Groot gelijk..!! 💪  En inderdaad wegzappen als je triggerende reclames ziet EN op social media iedereen ontvolgen die geen goede invloed heeft op jouw voornemen!✌️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
PeggyV

Ik heb de afgelopen jaren, en dan met name de laatste maanden, heel erg gemerkt dat het voor mij niet werkt om te ver naar voren te plannen of teveel van mezelf te verwachten. Het belangrijkste waar ik me in het nieuwe jaar mee bezig wil houden is om mijn eigen hart te volgen en me niet teveel te laten beïnvloeden door anderen. 

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ninaaatje

Mijn goede voornemen? Mezelf terugvinden. Liever zijn voor mezelf en doen wat eigenlijk mijn behoeftes zijn. Ik gun mezelf amper iets maar ik besef me dat het misschien langer dan een jaar duurt voordat ik dat bereikt heb. Daarom wil ik dit jaar in ieder geval de eerste stappen in die richting zetten! Ik ben zo klaar met alles na al die jaren...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cor13n

Wat een mooie doelen @Ninaaatje

Zet m op, je kan het! 💪🏻

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IV93

Ik was niet van plan aan voornemens te doen maar ze beginnen toch langzaam vorm te krijgen en ben er eigenlijk best trots op! Voor het eerst in jaren is het niet afvallen en fitter worden. Of zoiets vaag als gelukkig worden... :D 

- Ik wil meer geduld hebben i.p.v. impulsief handelen (oftewel tot 10 tellen);
- Ik wil graag stabiel genoeg zijn om terug te kunnen naar het buitenland;
- En ik doe mee met #NoSpent2019. Oftewel een jaar lang spaar ik mijn geld i.p.v. onnodige spullen te komen. Ik heb genoeg matrealistische shizzle haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
speranza

Ik lees hele mooie dingen!! 

Ben zelf weer druk bezig met piano spelen, bevalt me wel 👍🏻

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mary

Normaal gesproken heb ik helemaal niets met goede voornemens in het nieuwe jaar, want op zich kun je op ieder moment met iets nieuws beginnen, maar............ dit jaar is voor mij toch wel iets anders. Een flinke terugblik en tot de conclusie gekomen dat ondanks dat ik wel stappen zet, ik heel erg veel uit de weg ga, waar ik dan achteraf spijt van heb dat ik er niet eerder wat mee heb gedaan. Dus dit jaar, aanpakken wat langskomt. 

En meerdere keren per week iets doen dat ik leuk vind................ontspanning zodat de inspanning volgehouden kan worden 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites