Spring naar bijdragen
Ninaaatje

Minnimaud methode

Aanbevolen berichten

Ninaaatje

Hoi allemaal,

Ben ik weer....
Hopelijk ben ik niet teveel aanwezig maar ik merk dat ik het hier fijn vind en ik hier mijn ei kwijt kan...
Dus sorry anders :)

Maar.... Ik ben erover aan het denken de Minnimaud methode te volgen als ik eenmaal in behandeling ben... Het lijkt me fijn, wel zwaar, maar fijn en een hoop doorbreken.
Nu vroeg ik me wel af... Is dat alleen voor mensen die (zwaar) ondergewicht hebben of kan je het ook doen als je een klein beetje/geen ondergewicht hebt?

Hoe zit dat allemaal precies? En heeft iemand ervaring hierin?

Groetjes Nina

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tasha

@Ninaaatje: wat goed dat je hierover nadenkt! Ik heb zelf geen ervaring met Minnimaud, maar vind het wel interessant. Ik heb onlangs op You-Tube wat filmpjes gekeken over Minnimaud en op Proudtobeme.nl kan je er ook e.e.a. over vinden.

Kort samengevat betekent het:

-dagelijks min 3000 kcal eten, gevarieerd en zonder producten te vermijden

-niet wegen

-niet bewegen

Belangrijkste is volgens mij dat je heel gemotiveerd bent, anders is het moeilijk vol te houden. Of het ook geschikt is voor jou, weet ik niet. Dat kan je beter overleggen met een professional die jou kent. 

Wat zie jij als voordelen buitenom het volgen en opbouwen van een eetlijst?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ninaaatje
2 uur geleden zei Tasha:

@Ninaaatje: wat goed dat je hierover nadenkt! Ik heb zelf geen ervaring met Minnimaud, maar vind het wel interessant. Ik heb onlangs op You-Tube wat filmpjes gekeken over Minnimaud en op Proudtobeme.nl kan je er ook e.e.a. over vinden.

Kort samengevat betekent het:

-dagelijks min 3000 kcal eten, gevarieerd en zonder producten te vermijden

-niet wegen

-niet bewegen