Spring naar bijdragen
imke moot

mirena spiraal en toch 1 keer per maand zwaarder

Aanbevolen berichten

imke moot

hoi allemaal, 

ik heb nu sinds 3 maanden een mirena spiraal, 
nu merk ik wel dat ik alsnog 1 keer in de maand wat dagen zwaarder ben en dat m'n borsten en buik ook wat opgezet zijn. ook ga ik moeilijker naar de wc.
kan dit kloppen dat dit gewoon de symptomen zijn van dat ik rond die tijd ongesteld had moeten worden? 
want ik dacht dat je juist als je een mirena spiraal hebt dat die symptomen weg zouden blijven....

ik word er best onzeker van en het vreet mezelf echt helemaal op van binnen...
heeft iemand hier ook ervaringen mee of is dit te bevestigen dat dit gewoon er bij hoort? 

liefs,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Brabo

Dit kan prima hoor. Toen ik mirena had, werd ik nog steeds iedere maand ongesteld. Mirena zorgt ervoor dat er geen eisprong plaatsvindt, maar andere dingen die bij menstruatie horen kunnen gewoon op blijven treden. Bij een groot gedeelte worden menstruaties wel minder zwaar, komen ze minder vaak voor of gaat het zelfs helemaal weg, maar wat jij beschrijft kan prima.

Niks om je zorgen over te maken ☺️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Elske

@imke moot Ik heb dezelfde ervaringen als jij en heb ook nog iedere maand licht bloedverlies. Is allemaal heel normaal!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites