Spring naar bijdragen
L_izzy

Het is me te veel!

Aanbevolen berichten

L_izzy

Help! Mijn eetstoornis (Boulimia) is weer flink actief. Ik ben bang en verdrietig!! Mijn lichaam is zo van slag en in de war. Ik voel me wazig in mijn hoofd en helemaal uitgeput. Mijn darmen doen zoveel pijn en de vertering gaat zo moeizaam dat er eten van dagen geleden in mijn darmen zitten. Ze zitten zo vol! Gaat dit ooit nog over?

Ik heb een periode geprobeerd de eetbuiten niet te compenseren en als gevolg ben ik maar liefst 10kg aangekomen. Ik kan gewoon niet meer!

Wordt het ooit nog beter? Gaat het ooit weg. Ik heb hulp nodig. Ik kan het niet alleen. Ik voel me lichamelijk slecht, ik voel me leeg, ik voel me alleen en depressief. Ik heb gewoon geen hoop meer na een 12 jaar lange strijd en dan ook nog eens een flinke Burnout en slapeloze nachten erbij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka
2 uur geleden zei L_izzy:

heb hulp nodig. 

Heb je professionele hulp? En hoe is de hulp van je sociale netwerk/primaire systeem? Weten zij van je problemen? 

Zo nee (Mbt prof hulp) wat houdt je tegen of kunnen we helpen mee te denken in hoe, wat, waar hulp te vinden? 

Wat zou je hier op t forum voor steun willen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
spike

Wat verdrietig dat je je zo hopeloos voelt. Doorbreken is het enige wat echt helpt. Minnimaud / vrij eten.... maar dan komen ook alle gevoelens keihard binnen. Je bent dan wel sterker om ermee om te gaan. Maar aan de basis: verboden voedingsmiddelen werken overeten in de hand.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
L_izzy

@Rebekka Dat heb ik helaas niet nee. Heb overigens wel behandelingen gehad.  Ik moet dan weer lang op een wachtlijst terecht komen en ik heb denk ik snel hulp nodig. Ben eerlijk gezegd ook een beetje bang er zo veel mee bezig te zijn als ik in behandeling ga, ook al weet ik wel dat het misschien goed voor me zal zijn. Bedankt voor je vraag. Dat iemand mij een soort van aanmoedigt mij aan de afspraken met mijzelf te houden. Omdat ik mij zo alleen voel, val ik gemakkelijker in niet-helpend gedrag..

@spike Wat is Minnimaud eten? Ik ben erg aangekomen, dus zou wel op een gezonde manier willen afvallen. Dat lukt nu ook niet door mijn disbalans.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
spike

Hoi, Minnimaud is een manier om te herstellen (gebaseerd op de Maudsley methode en het Minnesota Starvation Experiment). Er is veel info over op internet en een topic op deze site

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
HeleneK

Hoi @L_izzy,

Wat ontzettend naar dat je er zo door heen zit. Goed dat je het deelt met ons. 

Wat vervelend dat je je zo ook zo alleen voelt. Heb je iemand in je omgeving met wie je zou kunnen praten? 

Professionele hulp is dichterbij dan je denkt, een van de Human Concern therapeuten is ook actief op het forum, je zou haar een berichtje kunnen sturen.

Het voelt misschien nu alsof er geen hoop meer is, alsof het nooit beter gaat worden, maar dat is niet waar. Je eetbuien zijn niet voor altijd. 

Ik wens je heel veel sterkte!!

Groetjes van Helene 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
david91

Hoi Lizzy, 

Ik vind het heel heftig om je bericht te lezen. Wellicht sterkt het je iets te weten dat je niet de enige bent die zich zo kan voelen. Het hopeloze gevoel, de eenzaamheid en depressiviteit, en ook de burn-out en het slechte slapen zijn allen heel herkenbaar voor mij. Ik hoop dat je snel hulp kan vinden via een van de wegen zoals die hierboven beschreven staan. Je kan me ook altijd een prive-bericht sturen, mocht je die behoefte hebben. Sterkte gewenst voor nu.

Groet, David

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites