Spring naar bijdragen
HeleneK

Loop met ons mee met de NAE Socialwalk!

Aanbevolen berichten

HeleneK

Lieve allemaal,

2 juni is het World Eating Disorder Action Day (WEDAD), met dit jaar als thema: 'Eating disorders can't afford to wait'. De WEDAD commissie Nederland organiseert daarom de NAE Socialwalk. #stapsamenvooruit: vanuit Human Concern lopen wij mee, samen met een grote groep van onder andere herstelde en herstellende mensen, naastbetrokkenen, behandelaren en overige geïnteresseerden. 

De wandeling vindt plaats in Park Sonsbeek te Arnhem. In totaal lopen we 3.333 meter, wat ongeveer een uur wandelen is. Voor mindervaliden is er een rolstoel route. Onderweg zijn er plekjes waar je even kan rusten, er is een markt en er zijn toiletten aanwezig. Het startsein is om 11.00 uur, na afloop is er om 12.30 uur een gezamenlijke afsluiting. Daarnaast worden er verschillende activiteiten georganiseerd. 

Samen zijn we sterker dan de eetstoornis! Loop jij met ons mee? Wij verloten aanmeldingsbewijzen. Wil je kans maken op een aanmeldingsbewijs? Stuur een mailtje naar: communicatie@humanconcern.nl en vertel daarin waarom jij graag meeloopt.

Ik hoop je te zien aankomende 2 juni!

Heel veel liefs van Helene 

NAESocialwalkforum.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey

Ik ben wel benieuwd naar meer achtergrond informatie over het thema van de socialwalk. Gaat dat over wachtlijsten misschien? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
HeleneK

Hoi @Linsey,

Nee dat niet, het is een internationaal thema. Er is gekozen voor dit thema omdat: "Eating disorders affect people of all genders, sexual orientations, ages, socioeconomic statuses, abilities, races, and ethnic backgrounds." 

Voor meer inclusiviteit binnen de eetstoornis community. 

Liefs van Helene 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

Helaas 2 juni een groot feest (ook leuk!) maar anders had ik graag meegelopen :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
HeleneK

Hoi @Rebekka,

Ah jammer! Maar een groot feest is idd ook heel leuk. Alvast veel plezier!

Liefs van Helene 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Espoir*

Ik zou best mee willen lopen, maar durf het niet als ik niemand ken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Linsey
14 uur geleden zei Espoir*:

Ik zou best mee willen lopen, maar durf het niet als ik niemand ken.

Wie weet is er iemand van het forum met dezelfde drempel, en kan je samen. Ik had wel met je willen lopen, maar de afstand (naar Arnhem) is te ver weg. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Moonbunny11

@Espoir*

Ik heb hetzelfde. Wil je anders samen lopen? :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
HeleneK

Lieve allemaal,

Wil je namens Human Concern meelopen met de NAE Socialwalk 2 juni? Wij geven startbewijzen weg!

Stuur een mailtje naar communicatie@humanconcern.nl en vertel daarin waarom je namens Human Concern graag wil meelopen.

Zet ook even je naam+telefoonnummer in het mailtje. 

Wie weet zien we elkaar 2 juni!

Liefs van Helene 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites