Spring naar bijdragen
Naomie

Hoe start ik een blog/dagboek

Aanbevolen berichten

Naomie

Allereerst wil ik iedereen hier bedanken voor hun openheid en behulpzaamheid en lieve reacties. Ik ben heel veel thuis en voel me erg alleen in mijn problemen. Zowel met depressie als met eten. Fijn om de verhalen en ervaringen van anderen te lezen die met dezelfde problemen dealen. Ik ken eigenlijk niemand persoonlijk met een depressie. (behalve dan mijn tante maar die zie ik eigenlijk nooit) Ook niemand met een eetstoornis. De combinatie was me helemaal onbekend. Dacht dat ik de enige was of het voelde in elk geval zo. Niet fijn voor jullie natuurlijk maar wel fijn om lotgenoten te ontmoeten die zo steunend zijn.

Ik had nog een vraagje. Ik wil graag een blog schrijven. Maar ik zie niet hoe dat moet. Waar ik op moet klikken om een nieuwe aan te maken. Weet iemand dat?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IV93

Depressie en eetstoornis gaan vaak samen omdat je lichaam niet voldoende energie heeft om "gelukstofjes" aan te maken. Ofwel een slecht eetpatroon komt voort uit zelfverwaarlozing vanuit je depressie. 

Blog aanmaken kan door rechtsboven op nieuw te klikken en danklog entry.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Naomie

Ik zie alleen maar Discussie of Activiteit staan. Geen "danklog" De knop nieuw naast je profiel bedoel je toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Naomie
13 minuten geleden zei IV93:

Depressie en eetstoornis gaan vaak samen omdat je lichaam niet voldoende energie heeft om "gelukstofjes" aan te maken. Ofwel een slecht eetpatroon komt voort uit zelfverwaarlozing vanuit je depressie.

Ja maar toen ik nog met mijn ex samenwoonde aten we best regelmatig als gezin. Kreeg toen voldoende binnen. Genoeg energie om "gelukstofjes" te maken maar depressie bleef gewoon bestaan. Hoe zit dat dan? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Seolenna
18 uur geleden zei IV93:

Toevoeging die ik vraag wil doen: uiteindelijk komt het voort vanuit een verwaarlozing van jezelf. Zolang je dat blijft doen, zal zware energie (depressie) blijven. 

Ga in de pagina rechts boven naar nieuw, dan blog entry en dan kun je invullen 🙂
Succes met jouw blog! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Juditha

Ik kan het inderdaad ook niet vinden. Kan het zijn dat je 30 posts moet hebben voor je een blog kunt starten? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MarcoH
Op 20-6-2019 om 12:15 zei Naomie:

Allereerst wil ik iedereen hier bedanken voor hun openheid en behulpzaamheid en lieve reacties. Ik ben heel veel thuis en voel me erg alleen in mijn problemen. Zowel met depressie als met eten. Fijn om de verhalen en ervaringen van anderen te lezen die met dezelfde problemen dealen. Ik ken eigenlijk niemand persoonlijk met een depressie. (behalve dan mijn tante maar die zie ik eigenlijk nooit) Ook niemand met een eetstoornis. De combinatie was me helemaal onbekend. Dacht dat ik de enige was of het voelde in elk geval zo. Niet fijn voor jullie natuurlijk maar wel fijn om lotgenoten te ontmoeten die zo steunend zijn.

Ik had nog een vraagje. Ik wil graag een blog schrijven. Maar ik zie niet hoe dat moet. Waar ik op moet klikken om een nieuwe aan te maken. Weet iemand dat?

zo te zien heb je al 65 Posts. Als het goed is moet ie een blog kunnen maken.

indien niet het geval kan je een support ticket starten: https://www.ikookvanmij.nl/contact/

Op 22-6-2019 om 01:06 zei Juditha:

Ik kan het inderdaad ook niet vinden. Kan het zijn dat je 30 posts moet hebben voor je een blog kunt starten? 

Dat klopt, je kan pas een blog pas starten na 30 Posts. Wel is het mogelijk om mee te lezen & reageren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.