Spring naar bijdragen
HeleneK

Nieuw op het forum: clubs

Aanbevolen berichten

HeleneK

Hey allemaal, 

Er is een nieuw onderdeel op het forum toegevoegd, namelijk: clubs!

Het is vanaf nu mogelijk om clubs over bepaalde thema's of groepen aan te maken. In deze clubs kan je vervolgens discussies starten die betrekking hebben op het thema van de club. Een club is een super breed begrip, ik heb vandaag alvast een 'voorbeeld club' aangemaakt, genaamd 'zomerstress', maar je zou ook kunnen denken aan clubs voor specifieke groepen mensen of hobby's etc. 

Marco heeft een handleiding gemaakt waarin je in een paar simpele stappen kan zien hoe je zelf een club aanmaakt. Deze handleiding vind je hier: 

Als je nog vragen hebt, opmerkingen, tips etc. stuur me gerust een berichtje of plaats een reactie op dit bericht. 

Liefs van Helene 

nieuw op het forum_.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rebekka

Wat was de gedachten hierachter? Wat is de toegevoegde waarde? Snap nog niet echt wat de bedoeling ervan is maar ben benieuwd! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Naomie

Ik heb alvast mijn eigen club opgericht. "Naomie's" Moet nu nog door de moderator worden goedgekeurt en nog een Horeca vergunning aanvragen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Happie
3 uur geleden zei Rebekka:

Wat was de gedachten hierachter? Wat is de toegevoegde waarde? Snap nog niet echt wat de bedoeling ervan is maar ben benieuwd! 

Misschien dat je specifieke topics buiten/binnen bereik kunt halen op die manier. Stel je richt een paardenclub op, dan kan iedereen die van paarden houd daarbij en de berichtjes lezen. Mensen die niet van paarden houden hebben dan geen 'last' van de content op hun tijdlijn/overzicht pagina. Ik noem maar wat hoor. :p 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
MarcoH
5 uur geleden zei Rebekka:

1 uur geleden zei Happie:

Misschien dat je specifieke topics buiten/binnen bereik kunt halen op die manier. Stel je richt een paardenclub op, dan kan iedereen die van paarden houd daarbij en de berichtjes lezen. Mensen die niet van paarden houden hebben dan geen 'last' van de content op hun tijdlijn/overzicht pagina. Ik noem maar wat hoor. 😛

Klopt. het idee achter clubs is dat mensen met eigen thema's een plekje kunnen maken op het forum. Bedenk je dat bijvoorbeeld mannen met een eetstoornis of moeders die een eetstoornis hebben gelijke zoeken. je kan hiervoor natuurlijk een topic maken op het forum, maar dit kan voor mensen veel prettiger aanvoelen om een klein gedeelte te hebben dat specifiek over dat thema gaat.

Overigens hoeft het niet persé over eetstoornis te gaan. indien bijvoorbeeld mensen met autisme in combinatie met een eetstoornis ook prima. Wil je een club maken over tekenen omdat dit goed werkt als bezigheidstherapie is dat ook goed.

We willen met deze stap niet thema's voor jullie maken, maar door jullie laten maken.

hierdoor hopen we dat mensen dit forum steeds meer als een plek zien waar ze echt alles kwijt kunnen. we hopen daarom ook dat jullie dit net zo positief zien als wij.

3 uur geleden zei Naomie:

Ik heb alvast mijn eigen club opgericht. "Naomie's" Moet nu nog door de moderator worden goedgekeurt en nog een Horeca vergunning aanvragen :)

Ik weet niet of het de bedoeling is dat je een club start over jezelf. Hiervoor kan je beter een dagboekje maken denk ik... 😅

Persoonlijk denk ik dat je het beste thema's kan gebruiken waar andere lotgenoten ook iets aan hebben.

Dit laat ik overigens over aan @HeleneK

Hoor graag jullie mening en verbeter punten als die er zijn.

Gr, Marco

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IngeRvT

Yes, leuke toevoeging! Ik ben benieuwd wat alle forumgebruikers hiervan vinden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
incrementum

Ik ben nog niet zo lang op het forum, maar vind het een leuk idee 🙂 

groetjes, 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites